"kauwgom" weghalen

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:35
hoe doe ik dat op de beste manier zonder de koeler te beschadigen? hij heeft nog niet op de cpu gezeten maar er komt namelijk artic silver op.

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-07 10:07
wie doet er nou kauwgom op z'n proc. maar een oplossing is je cpu zo heet laten worden dat het smelt en dan wegvegen.

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:40
gewoon d'r af krabben.. :p
met wc papiertje ofzo krijg je de restjes er ook wel af, zorg dat alles d'r af is, desnoods ff met een fijn schuurpapiertje.
Zo heb ik dat met mijn FOP 32 gedaan.

Verwijderd

Je kunt het met wasbenzine doen. Werkt perfect. Daarna goed laten drogen. Heb ik ook met mijn fop32 gedaan. Je zou ook aceton kunnen proberen. Het koelblok is van aluminium dus dat kan er wel tegen, moet geen probleem zijn.

Ik zou het er trouwens zeker niet afkrabben want je wil de onderkant zo glad mogelijk houden.

suc6:)

Verwijderd

pure alcohol werkt bij mij.. verkrijgbaar bij de apotheek voor 2,50

• loquitos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09-2017

loquitos

die without honour

je kan het natuurlijk ook supertje koud maken en dan eraf "bikken" met een schroevedraaier/spateltje...

AMD Athlon 1200@1200, ABIT KT7, 512 MB PC133, Maxtor 30GB 7200 rpm, Quantum 2GB SCSI, Adaptec 2940AU, Plextor 12/4/32, Plextor 32, Pioneer 105s DVD, Iomega 100MB Zip, SB 5.1 Live, Miro PCTV, USR Sportster 28k8e, Intel Pro 100 NIC, GeForce 2MX-32DDR

• skullsplitter
  • Laatst online: 17-07 13:04

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

scheermesjes mensen....

www.avpnews.com

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

[lol-modus]
wat ? echte kauwgom ??? als het echte kauwgom is moet je het eraf halen met pindakaas, daar lost het in op :)
[/lol-modus]

Al die harde cool-pasta's kan je er het beste met een scherp (scheer)mesje vanaf halen. De restjes kan je met een oplosmiddel weghalen.

...gamen blijft leuk...

Verwijderd

Kun je ook met spiritus doen ff er in laten staan dan kunt je het er zo afvegenof met je nagels er af krabben!!!
Gaat altijd goed , alcohol tast niks aan!!!!!

Verwijderd

Als het echt kauwgom is, wat ik me amper voor kan stellen, leg de koeler dan in de vriezer, een nachtje of zo, dan haal je het er zo af. Of juist met stoom, maar in de vriezer is makkelijker.

Verwijderd

zuivere alco

lekker vluchtig, geen vochtproblemen

Verwijderd

Welke !*(*%^*&(^#)(*&%#)(** legt er nou kauwgom op z'n core????!!!! Kauwgom isoleert alleen maar zover ik weet, ik krijg geen stroomstoten van m'n vullingen in m'n bovenkaak naar die in m'n onderkaak, dus MOET het isoleren. Verder zou ik het er met aceton vanaf halen, zo haal je het ook uit kleding (grootmoeders tips, pag 5 sub d par 5.1.32.5.78). Je kunt natuurlijk ook een koperen pijp door je kaugom boren zodat ie kontakt maakt met de bovenkant van je core en daarop je koeler solderen.

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

uhmz |:(

Hij bedoeld natuurlijk gewoon die koelprut die bv standaard onder coolermasters zitten... dat ziet eruit als kauwgom idd :D

(hoop ik tenminste voor hem... als het echt kauwgom is hij wel heel stom :D)

Verwijderd

Op woensdag 08 augustus 2001 15:22 schreef BrZ het volgende:
uhmz |:(

Hij bedoeld natuurlijk gewoon die koelprut die bv standaard onder coolermasters zitten... dat ziet eruit als kauwgom idd :D

(hoop ik tenminste voor hem... als het echt kauwgom is hij wel heel stom :D)
Tjah, dat zou echt heel stom zijn, stel je eens voor :

1. Plaats de processor in het daarvoor bedoelde slot/socket.

2. Kauw uw kauwgom, bij voorkeur een frisse mintsmaak, tot een soppige kleverige massa.

3. enz. :D

Ik heb nooit problemen met koelpasta, gewoon met een tissue wegvegen, en alles is weg !

• TMV
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:02

TMV

Op woensdag 08 augustus 2001 15:12 schreef Sun4U1 het volgende:
Kauwgom isoleert alleen maar zover ik weet, ik krijg geen stroomstoten van m'n vullingen in m'n bovenkaak naar die in m'n onderkaak, dus MOET het isoleren.
Eh? Volgens mij gaat het er hier niet om of de kauwgom elektrisch isoleert, maar of de warme wordt doorgegeven... Lijkt me niet best als er tussen de proc en het koelblok stoom loopt. :9

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:32

Epsilon

Op woensdag 08 augustus 2001 14:08 schreef P.C.Simonis het volgende:
pure alcohol werkt bij mij.. verkrijgbaar bij de apotheek voor 2,50
dat is niet puur
pure alcohol is 50,- per liter ofzo

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:22
Op woensdag 08 augustus 2001 21:16 schreef epsilon het volgende:

[..]

dat is niet puur
Zelf distileren is veel beter:

men neme een wijntje uit het kerstpakket van 1982 en mijn gaat dat distileren...

Die wijn uit 1982 is toch niet te zuipen (net zoals bijna alle andere wijntjes die je gratiz uit je kerstpakket haalt)

Verwijderd

Het is natuurlijk niet 100%, slechts 96 en gedenaturaliseerd
Op woensdag 08 augustus 2001 21:16 schreef epsilon het volgende:

[..]

dat is niet puur

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

zie ---> [topic=201395]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Verwijderd

Met thinner vliegt het eraf.
Heb ik zelf ook gebruikt.

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:35
het is geen echte kauwgom sukkels (doh!!)
het is roze en het plakt daarom noem ik het kauwgom en ik ben niet de enige die het zo noemt :)
ik heb het ondertussen eerst erafgekrabt met een pasje en de restjes eraf gehaald met wasbenzine. werkte perfect daarna ff de koeler ingesmeerd met titan grease en dat er weer afgehaald. en als laatste de titan grease op de core heel dunnetjes erop gedaan en voila! ready!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:02
Volgende keer ff de search gebruiken.
Is nl. al vaak langsgeweest :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.