Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Samsung Galaxy S20 vs iPhone 11

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• vellichor
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 21-05 10:12
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Ik ben niet per se dringend op zoek naar een nieuwe telefoon, maar ik heb momenteel een Samsung Galaxy S8 en daarvan is de scherm al een tijdje beschadigd (het valt in bepaalde hoeken heel erg op). Ik vind het niet waard om een nieuw glas erin te doen omdat ik hem al 3 jaar heb. Ik wil wel gewoon een high-end telefoon dus vandaar de Samsung Galaxy S20 of iPhone 11.

Wat is je budget?
Rond de 800 euro.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik hecht erg aan de batterijduur, mijn huidige S8 vind ik qua batterijduur matig maar ik denk dat ik ook ongeluk heb want mijn vriend heeft een S8 die een betere batterijduur heeft dan ik. Hetzelfde verhaal met camera, ik heb het gevoel dat mijn camera minder is dan die van mijn vriend en daarom heb ik niet per se heel erg kunnen genieten van de goede camera van mijn Samsung. Ik weet daarentegen dat iPhone ontzettend mooie foto's maakt met een hele betrouwbare camera. Verder gewoon dagelijks gebruik as usual.

Verder hebben mijn meeste vriendinnen en familieleden een iPhone waardoor je specifieke Apple functies kunt gebruiken (zoals games, facetime).

Wat heb je zelf al gevonden?
Zoals ik eerder zei, zit ik denken aan een Samsung Galaxy S20 of iPhone. Ik heb echter niet heel veel haast en ik zou dus ook kunnen wachten op de nieuwe telefoons van Samsung/iPhone (ik weet echter niet wanneer dat is?).

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik weet dat de vingerscanner van de iPhone weg is, missen jullie dat erg, is de FaceID net zo betrouwbaar?

[Voor 4% gewijzigd door vellichor op 11-07-2020 21:55]

Beste antwoord (via vellichor op 17-07-2020 19:26)

• Flipm0de
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 07:01
Idd vergelijken in de winkel. iPhone is een stuk zwaarder en breder. Krijgt wel jaren meer updates dan de s20. S20 heeft dan weer oled en een 120 hrz scherm. Faceid is briljant en de vingerafdruk scanner van de s20 is maar neuh. Deze week krijg je bij de MediaMarkt wel 100e korting op de s20 4g. Komt die op 649e tegen 750e voor een iPhone. Lastige en persoonlijke keuze 😀.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Alle reacties

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 09:27
samsung bevalt je dus minder, dan pak je nu keer iphone - dan kan je vergelijken :)

• vellichor
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 21-05 10:12
99ruud99 schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 21:54:
samsung bevalt je dus minder, dan pak je nu keer iphone - dan kan je vergelijken :)
Het is niet per se dat ik ontevreden ben over mijn telefoon. Alles gaat heel soepel en ik vind het fijn om te gebruiken, maar als ik minpunten moet benoemen dan zijn dat de batterijduur en camera (wat ook waarschijnlijk specifiek aan mijn toestel lag).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 09:27
loop mediamarkt in en hou ze beide vast :)
als het tegenvalt weet je over 2 jaar dat je geen apple meer koopt :)

• Ambianz
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 12-06 15:00
De galaxy s20 heeft een prachtig oledscherm terwijl de iPhone 11 het met een lcd scherm moet doen. Leg deze bijvoorbeeld in de mediamarkt of coolblue (daar zitten niet van die enorme plakkaten op de telefoons voor beveiliging) eens naast elkaar en dan zie je echt een enorm verschil.

Oled > lcd, zeker als je in een donkere omgeving media content gaat bekijken. Dit zou voor mij al heel sterk meewegen.

Pricewise gaat de vergelijking niet op maar ik zou dus eerder de 11 pro met de s20 vergelijken. Of eventueel de XS.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• Flipm0de
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 07:01
Idd vergelijken in de winkel. iPhone is een stuk zwaarder en breder. Krijgt wel jaren meer updates dan de s20. S20 heeft dan weer oled en een 120 hrz scherm. Faceid is briljant en de vingerafdruk scanner van de s20 is maar neuh. Deze week krijg je bij de MediaMarkt wel 100e korting op de s20 4g. Komt die op 649e tegen 750e voor een iPhone. Lastige en persoonlijke keuze 😀.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

• swhnld
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 09:02
Nieuwe iPhones zijn rond september/oktober op de markt. Zou dat afwachten. Nieuwe Samsung modellen zijn voor S serie rond februari en voor de Note rond augustus.

• Fable
  • Registratie: juli 2009
  • Niet online
Koop een 2e hands xr en probeer het eerst even, als het niet bevalt kan je ‘m vaak voor hetzelfde bedrag wel weer verkopen.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True