Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Verwijderd
Heeft iemand van jullie al een vriendin??
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
nou ja... je moet toegeven... voor koeien zijn ze best leluk.....Op woensdag 08 augustus 2001 14:56 schreef Mobster het volgende:
Ik hoop dat de familie-leden van deze dames hier niet op het forum komen. Niet echt nette opmerkingen over de dames.
Heeft iemand van jullie al een vriendin??
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
[no-offence-mode]Op woensdag 08 augustus 2001 14:59 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
nou ja... je moet toegeven... voor koeien zijn ze best leluk.....
Als je wat vaker buiten zou komen, zou je weten dat er heel wat lelijkere dames rondlopen.
[/no-offence-mode]
Back on-topic. Het weer zit gvd niet mee voor jullie daar
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
de uiers zijn bedektOp woensdag 08 augustus 2001 16:16 schreef RobzQ het volgende:
Zijn dat stieren? Ik mis de uiers?
openkat.nl al gezien?
Aahh, ik snap het al : MKZ maatregelenOp woensdag 08 augustus 2001 16:48 schreef Marcj het volgende:
[..]
de uiers zijn bedekt
blote uiers mogen niet op gotOp woensdag 08 augustus 2001 16:16 schreef RobzQ het volgende:
Zijn dat stieren? Ik mis de uiers?
Ik had al zo'n vermoeden, anders had je die andere foto's vast ook nog wel ff gepostOp woensdag 08 augustus 2001 16:58 schreef victorb het volgende:
[..]
blote uiers mogen niet op got
[edit]
Wie is dit kerel die uit die fles lurkt
ooo, wat lievOp woensdag 08 augustus 2001 17:06 schreef victorb het volgende:
dat is ErikB op de foto
uhm.... als die op campzone is geweest, hoeveel blokjes heeft het dan geflushed??Op woensdag 08 augustus 2001 17:28 schreef Prozaq het volgende:
ik ken haar!
[afbeelding]
[afbeelding]
BTW, niet iedereen vind je vriendin knap
Verwijderd
www.campzone.nlOp woensdag 08 augustus 2001 17:35 schreef MR_WAZOO het volgende:
doe es website geven waar alle fotos opstaan???? ik wilde nog daggie op campzone langskomen maar moest werken...
www.gameparty.net
www.hccnet.nl
Verwijderd
voor eigen gebruikOp woensdag 08 augustus 2001 17:06 schreef DSmarty het volgende:
Dat vermoeden had ik ook al, anders had ik ze weggehaald
btw Ik heb uit vetrouwlijke bron dat victorb druk bezig is om z'n foto collectie aan het ordenene is om ze daarna vrij te geven
Toch
komtie me kamer in, je laat je wel kennen hoor > ehm, voor der hier een broertjes ruzie ontstaat > victor > je bent niet de enigste met fotos....
Een melkklier?Op woensdag 08 augustus 2001 20:00 schreef victorb het volgende:
nee dat is wat anders in beeld
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Ach, het valt nog wel mee hoor, heb ergere meegemaakt (post hier geinige foto's enzo)Op woensdag 08 augustus 2001 20:04 schreef DSmarty het volgende:
Ik ben zo vrij geweest even de topicnaam aan te passen om een beetje op onze modemers te letten.
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
sorry hoor ... maar die [no-offence] troep werkt bij mij niet.Op woensdag 08 augustus 2001 16:13 schreef Mobster het volgende:
[..]
[no-offence-mode]
Als je wat vaker buiten zou komen, zou je weten dat er heel wat lelijkere dames rondlopen.
[/no-offence-mode]
Maar als jij in een chagerijnige bui bent hoef je dat niet in dit forum van je af te schrijven hoor, ga maar lekker buiten tegen die lelijke meisjes schreeuwen ofzo.
want als jij niet snapt dat het een soort grapje [nep | humor | niet menend] was dan moet je toch echt eens goed naar je zelf kijken.
Als ik naast een van hen wakker zou worden, zou ik ze echt niet direct het bed uitschoppen hoor, al ziet cindy crawford er inderdaad beter uit. Maar naast haar ben ik nog nooit wakker geworden.
Uhm, tegenwoordig niet meer hoor. Die heeft ook al bijna een looprekje nodig..Op donderdag 09 augustus 2001 01:14 schreef Dijkhuis het volgende:
blablabla
...al ziet cindy crawford er inderdaad beter uit... blablabla
of minder gefrusteerdOp donderdag 09 augustus 2001 01:14 schreef Dijkhuis het volgende:
Ach, om je nou om zulke dingen aangevallen te voelen... ik verbaasde mij er eerder over dat jouw grapje over die 'lelijke' koeien door zovelen serieus genomen werd.![]()
Als ik naast een van hen wakker zou worden, zou ik ze echt niet direct het bed uitschoppen hoor, al ziet cindy crawford er inderdaad beter uit. Maar naast haar ben ik nog nooit wakker geworden.Blijkbaar zijn sommige dpc'ers wat kritischer dan anderen.
Zoals wij sinds het begin der tijden op de studentenflat zeggen bij de meeste 'leluke' wijven : "Nou... ik zou het er best op kunnen hoor..."Op donderdag 09 augustus 2001 10:13 schreef victorb het volgende:
[..]
of minder gefrusteerd
Of spottend : "Nou ik vind dat best een lekkere kerel anders..." "Ik zou het er best op kunnen..." "Die kerel?" "Ja, die kerel ja..." etc...
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Is dat niet een soort uiterste maatregel??Op donderdag 09 augustus 2001 11:17 schreef RobzQ het volgende:
"Playboy over de'r gezicht leggen en niks aan de hand"
Huh? Zijn er dan nog andere methoden?Op donderdag 09 augustus 2001 12:38 schreef stokkie het volgende:
[..]
Is dat niet een soort uiterste maatregel??
Oh, even een botte vleeskeuring: eerste dame een klein 6je, tweede een dikke 7...
Gefrustreerd gebazel verwijderd uit angst voor represailles van mede-dpc'ers.
[edit]
Zak over de kop, vlag in de kont en dan n**ken voor het VaderlandOp donderdag 09 augustus 2001 13:12 schreef RobzQ het volgende:
[..]
Huh? Zijn er dan nog andere methoden?
Oh ohOp donderdag 09 augustus 2001 14:07 schreef blender het volgende:
[..]
Zak over de kop, vlag in de kont en dan n**ken voor het Vaderland
He jammer, ik wilde net om de foto's gaan zeurenOp donderdag 09 augustus 2001 16:08 schreef blender het volgende:
Uh, het is slechts een uitspraak. Heeft verder niets van doen met de dames in kwestie
Ga er volgend jaar zelf heen en neem camera + 2 GiG aan flashgeheugen mee.Op donderdag 09 augustus 2001 16:09 schreef RobzQ het volgende:
[..]
He jammer, ik wilde net om de foto's gaan zeuren
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
volgend jaar komt er geen striptease (helaas voor de gefrustreerde tweakers onder ons). Dit jaar werd campzone min of meer in samenwerking met collision georganiseerd.Op donderdag 09 augustus 2001 19:59 schreef m.m het volgende:
[..]
Ga er volgend jaar zelf heen en neem camera + 2 GiG aan flashgeheugen mee.
Zij waren de
Volgend jaar zal gameparty.net campzone 2 alleen organiseren, dus geen striptease.
FOUT FOUT FOUTOp donderdag 09 augustus 2001 20:24 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
volgend jaar komt er geen striptease (helaas voor de gefrustreerde tweakers onder ons). Dit jaar werd campzone min of meer in samenwerking met collision georganiseerd.
Zij waren dedie de lawinepijlen afschoten (en voor de geluidsrestricties voor de rest van de week zorgden) en vandaar als goedmakertje een striptease derachteraangooiden.
Volgend jaar zal gameparty.net campzone 2 alleen organiseren, dus geen striptease.
het idee er achter was om iedereen achter hun pc vandaan te krijgen dit was al een paar maanden geleden bedacht en heeft niks met lawine pijlen en geluidsoverlast te maken
if u say so.....Op donderdag 09 augustus 2001 20:28 schreef victorb het volgende:
[..]
FOUT FOUT FOUT
het idee er achter was om iedereen achter hun pc vandaan te krijgen dit was al een paar maanden geleden bedacht en heeft niks met lawine pijlen en geluidsoverlast te maken
maargoed... wie wil er nou een striptease op een LAN party...?
collisionOp donderdag 09 augustus 2001 20:34 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
if u say so.....
maargoed... wie wil er nou een striptease op een LAN party...?
Ik mag daar niet komenOp donderdag 09 augustus 2001 19:59 schreef m.m het volgende:
[..]
Ga er volgend jaar zelf heen en neem camera + 2 GiG aan flashgeheugen mee.
Verwijderd
En nogmaals fout: De geluidsrestricties hadden niks met die actie van Collision te maken, er waren verkeerde afspraken gemaakt over het aantal te produceren DB's tussen Gameparty <> SixFlagsOp donderdag 09 augustus 2001 20:24 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
volgend jaar komt er geen striptease (helaas voor de gefrustreerde tweakers onder ons). Dit jaar werd campzone min of meer in samenwerking met collision georganiseerd.
Zij waren dedie de lawinepijlen afschoten (en voor de geluidsrestricties voor de rest van de week zorgden) en vandaar als goedmakertje een striptease derachteraangooiden.
Onzin. We hadden een geluidsvergunning gekregen van 126 Db tot 22.00 en 116Db na 22.00 tot 7.00. (gemeten vanaf rand van het veld)En nogmaals fout: De geluidsrestricties hadden niks met die actie van Collision te maken, er waren verkeerde afspraken gemaakt over het aantal te produceren DB's tussen Gameparty <> SixFlags
Helaas zijn deze vergunningen op last van de politie & gemeente bij SixFlags ingetrokken door idd. de lawinepijlen.
Er zijn 3 pijlen afgestoken geweest. De politie heeft bij iedere pijl een waarschuwing aan SixFlags gegeven. SixFlags had de waarschuwing helaas niet aan ons doorgegeven, dus zaten wij opeens (zonder duidelijke uitleg in het begin) met gigantische geluidsrestricties. (want zonder vergunning ben je een gewone camping en d.w.z. vrijwel geen geluid
Want het terrein van SixFlags was juist uitgekozen vanwege ruime geluidsnormen. Helaas heeft het tegen gewerkt, volgende keer beter