Ik zoek een?
Bedrade gaming koptelefoon (inclusief microfoon)
Wat is je budget?
Tot maximaal 100 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren - ik zag op hwi en tomsguide dat de pricewatch: HyperX Cloud II Gun metal en de pricewatch: HyperX Cloud Stinger Zwart erg goed waren (respectievelijk beste uit test).
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Broertje heeft game-laptop, wilt graag een koptelefoon
Op dit moment gebruikt hij een Sades (alieexpress) koptelefoon van 2 tientjes, waarvan de stoffering van de oorschelpen half jaar geleden eraf kwamen.
Veeleisend is hij niet, dus bijna alles zal wel een verbetering zijn.
De twee modellen die ik noem worden op internet als goed bevonden, zijn er nog andere modellen die toch wat beter zijn voor gamen?
Ik heb hem nog nooit betrapt op muziek luisteren, dus neem maar aan dat hij dat niet doet.
2 eisen:
over-ear
bedraad
alle tips zijn welkom!
Bedrade gaming koptelefoon (inclusief microfoon)
Wat is je budget?
Tot maximaal 100 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren - ik zag op hwi en tomsguide dat de pricewatch: HyperX Cloud II Gun metal en de pricewatch: HyperX Cloud Stinger Zwart erg goed waren (respectievelijk beste uit test).
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Broertje heeft game-laptop, wilt graag een koptelefoon
Op dit moment gebruikt hij een Sades (alieexpress) koptelefoon van 2 tientjes, waarvan de stoffering van de oorschelpen half jaar geleden eraf kwamen.
Veeleisend is hij niet, dus bijna alles zal wel een verbetering zijn.
De twee modellen die ik noem worden op internet als goed bevonden, zijn er nog andere modellen die toch wat beter zijn voor gamen?
Ik heb hem nog nooit betrapt op muziek luisteren, dus neem maar aan dat hij dat niet doet.
2 eisen:
over-ear
bedraad
alle tips zijn welkom!
[Voor 16% gewijzigd door 99ruud99 op 11-07-2020 20:36]