Ik heb jarenlang een Turtle Beach Ear Force Recon 320 headset gehad (meerdere malen opnieuw gekocht omdat ik deze zo fijn vond). Helaas ondervond ik laatst het probleem dat het geluid niet meer werkte. Tot mijn grote spijt zag ik dat de headset niet meer verkocht werd, dus ben ik een andere gaan zoeken. Ik ben toen uitgekomen op de Logitech G432 in het begin had ik wel een beetje last van mijn hoofd maar dat was met de turtle beach ook dus dacht ik dat dat wel snel over zou zijn. Na deze een tijd gebruikt te hebben bleef ik meerdere keren per dag last hebben aan de bovenkant van mijn hoofd wat mij erg stoorde. Omdat de turtle beach stoffen oorkussens heeft en de logitech kunstleer dacht ik dat daar het probleem zou zitten. Ik heb toen de Trust GXT 363 gekocht aangezien deze stoffen oorkussens heeft en een microfoon die niet direct voor je mond zit (wat ik ook wel fijn vind). Deze vond ik helaas zwaar aanvoelen en past niet helemaal lekker op mijn oren waardoor die meer op mijn oor zit dan dat mijn oor volledig in de oorkussen zit zoals bij de vorige twee. Daarna heb ik de Logitech G332 SE gekocht, deze heeft stoffen oorkussens en ook een microfoon zoals de G432 maar een 3.5mm jack aansluiting in plaats van een usb aansluiting. De G332 heb ik nog niet zo lang geprobeerd dus kan ik nog geen direct oordeel over geven maar ik krijg deze niet goed aangesloten. Het probleem hiermee is dat al mijn computer geluiden ook door mijn microfoon te horen zijn wanneer ik met iemand in gesprek ben, ik zie bij mijn geluidsinstellingen ook dat de input van de microfoon omhoog gaat wanneer ik een video kijk en zelf niks zeg. Ik heb de G332 aan de achterkant van mijn computer aangesloten op de microfoon en geluid OUT poorten (aan de voorkant krijg ik deze helemaal niet werkend). Kan iemand mij helpen om het probleem met de G332 op te lossen of eventueel een headset aan te raden die wel goed zou moeten zitten? Het liefst is dit een headset met usb aansluiting en microfoon aan de zijkant i.p.v. direct voor je mond (dit laatste is niet perse nodig maar heeft wel de voorkeur.
Turtle Beach Ear Force Recon 320: pricewatch: Turtle Beach Ear Force Recon 320
Logitech G432: pricewatch: Logitech G432 7.1 Surround Sound Wired Gaming
Trust GXT 363: pricewatch: Trust GXT 363
Logitech G332 SE: pricewatch: Logitech G332 SE
Turtle Beach Ear Force Recon 320: pricewatch: Turtle Beach Ear Force Recon 320
Logitech G432: pricewatch: Logitech G432 7.1 Surround Sound Wired Gaming
Trust GXT 363: pricewatch: Trust GXT 363
Logitech G332 SE: pricewatch: Logitech G332 SE