Het is "bagatelliseren", van "bagatel". A, a, e, twee keer l, één keer s.
Vraag
Alle reacties
[ Voor 51% gewijzigd door Boudewijn op 11-07-2020 16:38 ]
Ik heb elektra-inbouwmaterialen over? Kopen? Zie: hier
[ Voor 9% gewijzigd door Dirk op 11-07-2020 16:40 ]
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Helder. Ik neem aan dat je bij een permaban (voor zover die uitgedeeld worden) dan nog steeds apart anonimisatie kan aanvragen?Dirk schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:40:
Anonimisatie gebeurd enkel op aanvraag. Irritante gebruikers krijgen standaard alleen een ban.
Het is "bagatelliseren", van "bagatel". A, a, e, twee keer l, één keer s.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Was er niet ook iets met oude accounts en automatische anonimisatie?Dirk schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:40:
Anonimisatie gebeurd enkel op aanvraag. [...]
Misschien een domme vraag, maar waarom is dat 'gelukkig'?Dirk schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 16:52:
Daar is sprake van geweest, maar dat is gelukkig nooit doorgevoerd.
Hypocrites must die
Waarom ik het ongelukkig zou vinden, is omdat bijvoorbeeld forumdiscussies erg onleesbaar worden als [anoniem] vindt dat het X is, [anoniem] dat het Y is, [anoniem] bevestigt dat [anoniem] gelijk heeft, behalve het punt dat [anoniem] maakte..Helgie schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 17:38:
[...]
Misschien een domme vraag, maar waarom is dat 'gelukkig'?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Mwah, iemand wordt niet voor niets geband; als dan de tekst er nog staat is de username niet zo relevant, toch?F_J_K schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 17:47:
[...]
Waarom ik het ongelukkig zou vinden, is omdat bijvoorbeeld forumdiscussies erg onleesbaar worden als [anoniem] vindt dat het X is, [anoniem] dat het Y is, [anoniem] bevestigt dat [anoniem] gelijk heeft, behalve het punt dat [anoniem] maakte..
Hypocrites must die
Ten eerste omdat ik reageerde op Gropah in "Anonieme accounts: altijd op aanvraag?" z'n suggestie dat iedereen die om een reden lang weg zou zijn anoniem zou wordenHelgie schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 17:55:
[...]
Mwah, iemand wordt niet voor niets geband; als dan de tekst er nog staat is de username niet zo relevant, toch?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Ah, op die manier! Dan snap ik 'm inderdaad.F_J_K schreef op vrijdag 7 augustus 2020 @ 17:59:
[...]
Ten eerste omdat ik reageerde op Gropah in "Anonieme accounts: altijd op aanvraag?" z'n suggestie dat iedereen die om een reden lang weg zou zijn anoniem zou wordenmaar ook voor gebande accounts: mwoa, veel gebande accounts zijn spammers etc, maar er zijn helaas ook mensen geband die zeker iets hebben toegevoegd op de site maar op een gegeven moment om redenen toch geband zijn.
Hypocrites must die