Bromtoon met Dali Zensor 7 op Denon AVR-X1500h

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jichem
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 13:51
Mijn vraag
Wat kan de bromtoon in de linker front speaker kunnen zijn. Of eigenlijk, hoe kan ik voorkomen dat deze toon ontstaat in de speaker op de linker front line.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Speakers omdraaien, de toon komt op de speaker die op left front zit. Dus helaas geen oplossing

Aansluiten op geaard Stopcontact, helpt ook niet. Ik heb 6 verschillende stopcontacten geprobeerd. Geen oplossing.

Alle instellingen aangepast, alles naar fabrieksinstelling. Helaas geen oplossing.

De bromtoon is vrij luid en start zodra ik de ontvanger aan zet. Volume etc hebben geen invloed. Wie kan mij verder helpen?

[ Voor 23% gewijzigd door jichem op 12-07-2020 08:17 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jichem
Ik heb veel gezocht op dit forum maar eigenlijk geen vergelijkbaar probleem met de mijne gevonden. Ik hoop dat iemand anders nog een idee/oplossing heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Gewoon stuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-05 23:09
Kabels vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08:11
Als je de rechter speaker op de linker ingang aansluit ervaar je dan het zelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jichem
Deef_K schreef op zondag 12 juli 2020 @ 09:39:
Als je de rechter speaker op de linker ingang aansluit ervaar je dan het zelfde?
Dan bromt de rechterspeaker, met de kabel van de rechter speaker. De kabel vervangen heeft dus ook geen nut, de linker speaker bromt met eigen kabel ook niet op de rechter poort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:07
Zou toch aan de versterker zelf moeten liggen lijkt mij, aangezien wisselen van speaker/kabels niks uit maakt.

Die serie is net 2 jaar oud volgens mij? Dus gebruik maken van garantie als je hem zelf gekocht hebt.

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jichem
LuisjeNL schreef op zondag 12 juli 2020 @ 10:26:
Zou toch aan de versterker zelf moeten liggen lijkt mij, aangezien wisselen van speaker/kabels niks uit maakt.

Die serie is net 2 jaar oud volgens mij? Dus gebruik maken van garantie als je hem zelf gekocht hebt.
Deze is van november vorig jaar, maar overgenomen van iemand. Maar dat zou geen verschil mogen maken. Dus ben inderdaad bang dat we de garantie moeten gaan aanspreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:07
Als jij een garantiebewijs hebt komt dat allemaal goed

Lichtpuntje...

Pagina: 1