Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Thompson
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-01 14:38
Ik ben op zoek naar een online tool waarmee ik mijn playlists van Spotify (premium) kan converteren naar MP3. Als ik er op zoek kom ik verschillende alternatieven tegen. Maar sommige lijken wat schimmig. En andere blijken gewoon een verkapte Youtube converter te zijn.

Voordat ik tig verschillende varianten probeer ben ik benieuwd wat jullie ervaringen hiermee zijn, en welke tool ik hiervoor dus het beste kan gebruiken.

De rede dat ik hiernaar op zoek ben is omdat ik een "huiskamer DJ" ben die het leuk vindt om een beetje te pielen met zijn Pioneer CD spelers. De tijd dat ik iedere maand honderden euro's aan vinyl uitgaf is een beetje voorbij. Daarom dat Beatport of Qobuz niet aan mij is besteed. Ik draai immers uitsluitend voor mezelf.

Thanks!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:35
Dit is niet toegestaan, dus hier kan niemand je helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Ik denk dat je het beste eerst de gebruiksovereenkomst met Spotify kan lezen, dan zul je zien dat dit niet valt onder het toegestane gebruik van de dienst ;)
Dit neemt niet weg dat het een nice featue zou zijn als Spotify een api of een app met DJ functionaliteit zou maken, voor gebruikers zoals jij. Ik zie niet in waarom het (huiskamer-) DJ-en met Spotify als bron an sich verboden zou moeten zijn.

[ Voor 43% gewijzigd door Henk007 op 11-07-2020 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:06
Spotify heeft tegenwoordig een duo abo. Kun je op 1 adres met twee spelers verschillende muziek draaien. Als je twee devices hebt kun je die dus aan een mengpaneel hangen en zo de muziek tussen het ene en het andere kanaal mixen.
Henk007 schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 13:14:
Ik zie niet in waarom het (huiskamer-) DJ-en met Spotify als bron an sich verboden zou moeten zijn.
Ik denk dat het erg moeilijk is om onderscheid te kunnen maken in privé dj-en of voor publiek, de app kan dat iig niet herkennen. Zonder de voorwaarden gelezen te hebben, vermoed ik dat Spotify niet bedoeld is voor commercieel gebruik, daar heb je denk ik andere diensten voor.

[ Voor 51% gewijzigd door LA-384 op 11-07-2020 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:01

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Spotify respecteert intellectuele-eigendomsrechten en verwacht van u hetzelfde. We hebben een paar basisregels opgesteld die u moet volgen bij uw gebruik van de service, om ervoor te zorgen dat iedereen van Spotify kan blijven genieten. U moet deze regels volgen en andere gebruikers aanmoedigen hetzelfde te doen. Het volgende wordt om geen enkele reden toegestaan:

het kopiëren, verspreiden, reproduceren, ‘rippen’, opnemen, overdragen, uitvoeren voor of tonen aan publiek, uitzenden of beschikbaar maken aan het publiek van enig deel van de Spotify-service of de inhoud, of elk ander gebruik van de Spotify-service of de inhoud dat niet uitdrukkelijk is toegestaan op grond van de overeenkomsten of de toepasselijke wetgeving, of dat anderszins inbreuk maakt op de intellectuele-eigendomsrechten (zoals copyright) in de Spotify-service of de inhoud of een deel ervan;
Kortom, het rippen of omzetten naar MP3 kan/mag niet :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Dit topic is gesloten.