Na wat plugin-stopcontacten vervangen te hebben door slimme varianten, begin ik de meerwaarde in te zien van het scene-based koppelen van apparaten. Om ergens te starten met het vervangen van conventionele-schakelaars door 'slimme'-schakelaars, begin ik maar met de uitdagendste.
:fill(white):strip_exif()/f/image/fWfqwz4bOBENJHqu7azMhuug.png?f=user_large)
Het ding zit op 1 wandcontactdoos en er eentje naast maken is geen pretje in die muur, dus dat probeer ik te voorkomen. Stopcontact-functionaliteit moet blijven, evenals de twee schakelaars, omdat ik de enige ben in huis die ze niet zal gebruiken. Het moet dus hybride.
Vooralsnog lijkt het erop dat ik er een wandcontactdoos naast zal moeten plaatsen, maar misschien dat jullie nog een idee hebben?
Alle tips / suggesties worden op prijs gesteld.
:fill(white):strip_exif()/f/image/fWfqwz4bOBENJHqu7azMhuug.png?f=user_large)
Het ding zit op 1 wandcontactdoos en er eentje naast maken is geen pretje in die muur, dus dat probeer ik te voorkomen. Stopcontact-functionaliteit moet blijven, evenals de twee schakelaars, omdat ik de enige ben in huis die ze niet zal gebruiken. Het moet dus hybride.
Vooralsnog lijkt het erop dat ik er een wandcontactdoos naast zal moeten plaatsen, maar misschien dat jullie nog een idee hebben?
Alle tips / suggesties worden op prijs gesteld.