5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI
De limiet is wat arbitrair, maar in de meeste gevallen wel voldoende.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Ik snap dat er daardoor een limiet is gekomen, maar voor huidige gebruikers is dat maar een wazig verhaal van >10 jaar oud. En die mensen zijn onderhand wel mooi braaf en bevangen door het GKMT en de crew daar, toch?Dirk schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 00:03:
De reden waarom de limiet er is, is omdat het een keer heel ernstig uit de hand is gelopen. Zie voor wat achtergrond Direct Messages en het Algemeen beleid en Bedankt voor het om zeep helpen van de über-DM-draad, users!.
Maar op dat laatste dat je zegt: wat is dan de oplossing? Kan dat per chat worden verhoogd of is het misschien wat om de limiet als proef na 10 jaar te verhogen naar bijvoorbeeld 25?
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
[ Voor 15% gewijzigd door Raven op 11-07-2020 12:04 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Rebel scum...Raven schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 12:04:
10 jaar? "Epicdmthread" was toch minder lang geleden? Een jaar of 5 toch?
Het gelinkte topic komt van januari 2010.
Als het 'too soon' is kunnen we wel naar Discord, maar groupchats zijn tegenwoordig dusdanig ingeburgerd dat ik hoop dat Tweakers ons wil faciliteren.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Bedankt voor de uitleg, is het misschien mogelijk om het limiet te verhogen voor leden die aan een bepaalde eis voldoen (net zoals in sommige subfora)?Dirk schreef op zaterdag 11 juli 2020 @ 00:03:
De reden waarom de limiet er is, is omdat het een keer heel ernstig uit de hand is gelopen. Zie voor wat achtergrond Direct Messages en het Algemeen beleid en Bedankt voor het om zeep helpen van de über-DM-draad, users!.
Ik denk aan x aantal jaar lid en x aantal posts.
Het lastige is dan natuurlijk of elk lid van de conversatie aan die eis moet voldoen of alleen de admin, dat laatste lijkt mij logischer. (nvm, volgensmij is er geen officiële admin in een groepsgesprek?)
Desalniettemin begrijp ik de beslissing en overwegingen, jammer. Wellicht kunnen jullie het verhogen van het limiet in ieder geval in overweging nemen.
[ Voor 3% gewijzigd door WolfsRain op 11-07-2020 12:58 ]
5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI
Ik wil pleiten voor een verhoging naar bijvoorbeeld 25 man. Of 50 man. Daarmee houd je het binnen de perken en bied je ook de mogelijkheid voor een iets grotere groep om te chatten over een bepaald onderwerp.