Hallo,
Ik heb de vraag/hulp nodig bij hoe ik mijn inductie fornuis kan aansluiten.
Ik heb namelijk een fase 2 stopcontact/aansluiting, de stopcontact heb ik gemeten waardoor ik in principe geen problemen verder zou moeten hebben.
Toch is het niet makkelijk om het schema te begrijpen (foto onder).
:strip_exif()/f/image/AEfjI0PeUxJ3LbmjhoplsJk0.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik ga er vanuit dat ik de N2 schema nodig heb want ik heb een fase 2 aansluiting, het probleem dat ik heb zijn de bruggetjes.
Op de volgende foto zie je op n5 een koppere bruggetje.
:strip_exif()/f/image/kUgBN0cBnoRI4IrlrnZ6jjG9.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb op de stekker zelf (Foto):strip_exif()/f/image/a6EVDA1sbhkJQT89p9pckMCk.jpg?f=fotoalbum_large)
4 draden zwart = L1, bruin L2, blauw en grijs Beide op N
Dus als ik het schema moet volgen weet ik niet precies waar ik L2 moet doen ik denk met zon koppere bruggetje maar bij beide N’s moet dat ook wat ik vreemd vind.
Kan je niet gewoon L1 op 1 en L2 met het bruggetje op 2 en 3 doen terwijl de 2 N draden op 4 en 5 moeten?
Als iemand hier verstand van heeft hoor ik het graag alvast bedankt.
Ik heb de vraag/hulp nodig bij hoe ik mijn inductie fornuis kan aansluiten.
Ik heb namelijk een fase 2 stopcontact/aansluiting, de stopcontact heb ik gemeten waardoor ik in principe geen problemen verder zou moeten hebben.
Toch is het niet makkelijk om het schema te begrijpen (foto onder).
:strip_exif()/f/image/AEfjI0PeUxJ3LbmjhoplsJk0.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik ga er vanuit dat ik de N2 schema nodig heb want ik heb een fase 2 aansluiting, het probleem dat ik heb zijn de bruggetjes.
Op de volgende foto zie je op n5 een koppere bruggetje.
:strip_exif()/f/image/kUgBN0cBnoRI4IrlrnZ6jjG9.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb op de stekker zelf (Foto)
:strip_exif()/f/image/a6EVDA1sbhkJQT89p9pckMCk.jpg?f=fotoalbum_large)
4 draden zwart = L1, bruin L2, blauw en grijs Beide op N
Dus als ik het schema moet volgen weet ik niet precies waar ik L2 moet doen ik denk met zon koppere bruggetje maar bij beide N’s moet dat ook wat ik vreemd vind.
Kan je niet gewoon L1 op 1 en L2 met het bruggetje op 2 en 3 doen terwijl de 2 N draden op 4 en 5 moeten?
Als iemand hier verstand van heeft hoor ik het graag alvast bedankt.
[ Voor 3% gewijzigd door postbank2 op 10-07-2020 18:46 ]