Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• wouterdeventer
  • Registratie: december 2019
  • Laatst online: 04-06 08:25
Beste mensen,

Vandaag heb ik mijn GoPro 8 binnen gekregen. Nu heb ik het volgende probleem: niet werkende WiFi van en naar de GoPro via mijn android smartphone. Ik kreeg eerst helemaal geen verbinding op 5GHz dus ik heb deze veranderd naar 2.4GHz. Op het moment dat ik Preview live wil meekijken op mijn telefoon krijg ik na 2 seconden de melding op mijn telefoon: "Dit Wi-Fi-netwerk heeft geen internettoegang Toch verbinding maken?". Wanneer ik op verbinding maken druk blijft het beeld vaststaan. De andere functies via de app werken wel, alleen erg sloom zoals het importeren van een foto/video.
  • Het volgende heb ik al ondernomen:
  • De Reset Connections gebruikt.
  • Mijn telefoon opnieuw opgestart.
  • Priv√© DNS uitgezet.
  • De camera verwijderd uit de app,
  • Cache op mijn smartphone verwijderd.
Wat kan ik nog doen?

• James3
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 03-10-2020
Heb je al contact opgenomen met de verkoper of Gopro?
Je hebt betaald voor een product dus je mag gebruik maken van hun technische support.
https://gopro.com/help/ContactUs

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wouterdeventer
  • Registratie: december 2019
  • Laatst online: 04-06 08:25
Het is opgelost. Fabrieksinstellingen gereset.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True