What's the average price to build a MVC PHP application?

Pagina: 1
Acties:
  • 375 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o618
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 02-11-2020
What's the average price of building a custom but basic MVC application in PHP?

I mean it has only a login with a basic function and a basic interface, little text.

Does anyone have an idea?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 21:32
Je vorige topics en posts waren gewoon in het Nederlands, dus waarom doe je dit in het Engels? En verder valt hier niks zinnigs over te zeggen, omdat 'basic function' en 'basic interface' alles en niks kan betekenen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o618
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 02-11-2020
Juist ik had het even op een ander forum (die wel in het engels was).. Ik bedoel er zijn gemiddelde kosten van een CMS, static, custom site enz maar mijn vraag is duidelijk gesteld: ik wil de prijs weten van een MVC applicatie met een simpele login en een beheerders paneel bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Threefiddy

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
On a more serious note: hier is op basis van wat je aangeeft helemaal niks van te zeggen. Van €10 tot €10.000.000 en alles daartussenin en voorbij. Maar zoals je in onze Quickstart zult lezen verwachten we hier wel wat meer eigen inzet van een topicstart. Daarnaast zul je in Waar hoort mijn topic? lezen dat, ondanks dat het gaat om (de kosten van!) 'softwareontwikkeling' je vraag niet in Softwareontwikkeling thuis hoort. We zitten hier om concrete(!) programmeervragen op te lossen, niet om offertes uit te brengen :)

Ik zou als ik jou was eens met iemand om tafel gaan zitten, de opdracht doornemen en een offerte(s) opvragen. Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod!
o618 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 18:41:
Juist ik had het even op een ander forum (die wel in het engels was).
Als je al te lui bent om anderhalve zin te vertalen...

[ Voor 84% gewijzigd door RobIII op 10-07-2020 18:47 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.