Het onderwerp is dus de feitelijke vraag, maar de achtergrond is dat ik in de bovenstaande"fabrieks-PC" eigenlijk alles heb wat ik zoek, behalve de DVD drive; Ik heb heel wat sites bekeken, en ook de vergelijking hier op Tweakers er op los gelaten, maar het is echt lastig om uit te vissen wat de precieze spec's zijn, en soms is de winkel beschrijving gewoon niet in overeenstemming met de fabrikanten site.
Vandaar dat ik graag in de bovenstaande desktop (nog aan te schaffen) zelf een dvd zou willen monteren; maar om nu uit te vissen wat ik nodig heb, is jullie hulp onontbeerlijk:
waaraan moet die voldoen? qua inbouwmaten en bekabeling?
Neem aan dat dit gewoon plug en play is; ik heb geen uitgebreide ervaring hiermee, maar heb in het verleden wel HD drives en CD drives vervangen.
Extra info:
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Huis tuin en keuken gebruik, internet, office en simpele video aanpassingen; en dat laatste mag best langzaam gaan; wat wel belangrijk is, is een snelle opstart, vandaar de keuze voor SSD opslag.
GEEN games!
Ik heb wel een andere Aspire gevonden mèt DVD, maar die heeft maar 256 Gb SSD en geen HD
Aan de andere kant, mijn huidige PC heeft maar < 50 Mb GB aan gebruikte opslag en 700+ GB opslag vrij! Dus waarover maak ik me zorgen dan?
Ik hoor het graag!
Vandaar dat ik graag in de bovenstaande desktop (nog aan te schaffen) zelf een dvd zou willen monteren; maar om nu uit te vissen wat ik nodig heb, is jullie hulp onontbeerlijk:
waaraan moet die voldoen? qua inbouwmaten en bekabeling?
Neem aan dat dit gewoon plug en play is; ik heb geen uitgebreide ervaring hiermee, maar heb in het verleden wel HD drives en CD drives vervangen.
Extra info:
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Huis tuin en keuken gebruik, internet, office en simpele video aanpassingen; en dat laatste mag best langzaam gaan; wat wel belangrijk is, is een snelle opstart, vandaar de keuze voor SSD opslag.
GEEN games!
Ik heb wel een andere Aspire gevonden mèt DVD, maar die heeft maar 256 Gb SSD en geen HD
Aan de andere kant, mijn huidige PC heeft maar < 50 Mb GB aan gebruikte opslag en 700+ GB opslag vrij! Dus waarover maak ik me zorgen dan?

Ik hoor het graag!
14kW ZubadanPUHZ-SHW140YHA+ERSC-VM2C, 200L boiler , 200L buffer, sinds 8/2018, gasloos