Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Ed Bok
  • Registratie: juli 2020
  • Laatst online: 10-07-2020
Mijn vraag
Hallo, ik heb een USB schijf op de Vault 2i aangesloten waar muziek op staat maar hoe kan ik deze vinden en dus afspelen. Ik had eerst een link naar een map op mijn MAC maar dat werkte niet echt geweldig of beter gezegd niet.

Vriendelijke groet, Ed

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 17:10
Wat staat er in de gebruiksaanwijzing?

I don't know karate, but I know ka-razy

• sypie
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
ChojinZ schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 17:01:
Wat staat er in de gebruiksaanwijzing?
Ik heb 'm er even bijgezocht en het enige wat er in staat over een USB stick of schijf is dat die FAT32 geformatteerd moet worden. Instellingen die je moet maken om vanaf de schijf te spelen staan daar niet in.
Hier, onderaan de bladzijde staat de handleiding: https://www.bluesound.com/products/vault/

• FeaR
  • Registratie: maart 2007
  • Nu online

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Ed Bok schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:58:

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
De template is er niet voor niets. Op GoT verwachten we net iets meer eigen inzet dan alleen de vraag posten en op antwoord wachten. Door het gebrek aan die eigen inzet gaat dit topic op slot.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True