Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, Ik speel nu voornamelijk spellen zoals planet zoo en football manager (en andere simulatie games) maar het is de bedoeling dat ik ook in de toekomst spellen zoals bv cyberpunk moet kunnen spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget ligt rond de 1100 euro waarbij 1200 toch echt de max is
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
muis en toetsenbord heb ik al en ik ga de monitor van mijn oude pc gebruiken maar het is de bedoeling dat ik die over een maand of 2 vervang voor een 1440 144hz monitor (advies is welkom)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik denk dat het lijstje aardig compleet is zoals ik hem heb
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een RGB kast, hij hoeft niet heel stil te zijn maar het moet natuurlijk ook niet weer niet als een vliegtuig klinken
Ga je overklokken?
ben ik niet van plan
Wat verwacht je van ons?
Ik wil weten of de items die ik in me lijstje heb staan goed met elkaar werken en of er eventueel verbeteringen mogelijk zijn.
Ik heb gelezen dat deze GPU warm kan worden zijn de fans die in de kast zitten genoeg hiervoor?
Voornamelijk gamen, Ik speel nu voornamelijk spellen zoals planet zoo en football manager (en andere simulatie games) maar het is de bedoeling dat ik ook in de toekomst spellen zoals bv cyberpunk moet kunnen spelen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het budget ligt rond de 1100 euro waarbij 1200 toch echt de max is
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
muis en toetsenbord heb ik al en ik ga de monitor van mijn oude pc gebruiken maar het is de bedoeling dat ik die over een maand of 2 vervang voor een 1440 144hz monitor (advies is welkom)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik denk dat het lijstje aardig compleet is zoals ik hem heb
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag een RGB kast, hij hoeft niet heel stil te zijn maar het moet natuurlijk ook niet weer niet als een vliegtuig klinken
Ga je overklokken?
ben ik niet van plan
Wat verwacht je van ons?
Ik wil weten of de items die ik in me lijstje heb staan goed met elkaar werken en of er eventueel verbeteringen mogelijk zijn.
Ik heb gelezen dat deze GPU warm kan worden zijn de fans die in de kast zitten genoeg hiervoor?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 165,- | € 165,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450M PRO-VDH Max | € 77,05 | € 77,05 |
| 1 | Videokaarten | Powercolor Red Dragon Radeon RX 5700 XT | € 423,02 | € 423,02 |
| 1 | Behuizingen | Thermaltake Level 20 MT ARGB | € 93,05 | € 93,05 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X F4-3200C16D-16GFX | € 69,80 | € 69,80 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 600W CM | € 81,07 | € 81,07 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 105,90 | € 105,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.014,89 | ||