Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
hi, op mijn iPhone heb ik nu binnen safari altijd mijn gmail (dus niet via de gmail app). Ik wil echter gaan overstappen naar mijn iCloud account, maar het probleem is dat ik die mails niet gewoon online kan bekijken op mijn iPhone. Op de mac kun je prima naar mail.icloud.com gaan, maar op een iPhone levert dat een foutmelding op dat je de app moet downloaden. Dat zou nog kunnen, maar ik wil in ieder geval niet dat mijn mails offline worden opgeslagen.

Ik snap het hele nut daar niet meer van anno 2020. Je zit te wachten op een laadscherm voordat het binnen is, élke mail wordt gedownload dus het kost veel data, en de opslag op de iPhone zelf raakt vol, je krijgt soms sync errors: een hoop gezeur dat je niet hebt als het gewoon allemaal online houdt. Kortom; hoe krijg ik het met iCloud zo voor elkaar dat ik óf de mail in een browser kan benaderen? Of eventueel wel met losse app, maar dan zonder lokale opslag van mails.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
@DeNachtwacht Gewoon naar de webpagina gaan in Safari op je Iphone en dan linksboven op aA in de URL balk je vinger gedrukt houden tot je een popup krijgt en dan "Vraag om desktopsite" selecteren werkt niet bij jou dan ??? :?

[ Voor 4% gewijzigd door Breezers op 10-07-2020 12:43 ]

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
Hi, nee bij jou ook niet ;). De melding blijft hetzelfde en je krijgt geen mail inbox te zien.

youtube.com/@hisrep