Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattheu
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-08-2023
he hallo
even een vraag ik heb mijn mediabox via de sb400 aangesloten en vandaar uit via hdmi arc naar de tv
helaas krijg ik maar maximaal 1080x1920 beeld terwijl de uitzending in 4k is .
sluit ik de mediabox rechtstreeks op de tv aan dan heb ik wel uhd het kan toch niet zo zijn dat de sb400 dit niet doorgeeft of zie ik dit helemaal verkeerd.

Beste antwoord (via FeaR op 11-07-2020 17:13)

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Die soundbar is geïntroduceerd in 2014 dus misschien is deze te oud en beschikt niet over de juiste HDMI poorten om 4K door te geven.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Die soundbar is geïntroduceerd in 2014 dus misschien is deze te oud en beschikt niet over de juiste HDMI poorten om 4K door te geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-06 15:42

FeaR

In GoT we trust

S1NN3D schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 12:32:
Zeer grote kans dat je dan met HDMI 1.4 het wel gehad hebt. HDMI 1.4 is zeker aangezien JBL met "ARC" komt maar verder kan ik zo in geen handleiding of spec sheet de echte versie vinden.

Maar dan wordt het dus inderdaad max 4K op 30 Hz en geen dingen als HDCP 2.2 met de daaraan gekoppelde features. Oftewel als de Brob en TV wel HDMI 2.0 hebben deze niet via de JBL doorlussen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Deze heeft maar een passthrough van 1080p:
https://www.crutchfield.c...0-vs-Samsung-HW-K450.html

offtopic:
Was lastig terug te vinden trouwens

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattheu
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-08-2023
bedankt voor jullie reacties ik was er al bang voor maar nu weet ik het zeker best wel jammer hij was duur genoeg ,kijken voor een andere oplossing via mijn logitech harmony maar dat is weer een ander probleem.
wat mij betreft mag hier een slot op