Ok. Eindelijk winnt4 geinstalled op de oude p1 75mhz (duurde maarliefst _errug_ lang), alles draait, werkt etc. Alleen: ik zie dat ding niet op het netwerk!!!! En ik wil hem graag op het netwerk hebben!!!! ja duh waar heb je anders een server voor....
Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe? Ik heb de bak een statisch ip gegeven en het subnetmask goed ingevuld (=hetzelfde als de rest van het netwerk). Het ip komt niet vaker voor in het netwerk.
Iemand?
PS: hij is als PDC geinstalled. Dat leek me de enige logische optie.
[edit2]
De overige pc's in het netwerk kunnen elkaar gewoon zien, de server kan alleen zichzelf pingen.
[/edit2]
Kan iemand mij vertellen wat ik fout doe? Ik heb de bak een statisch ip gegeven en het subnetmask goed ingevuld (=hetzelfde als de rest van het netwerk). Het ip komt niet vaker voor in het netwerk.
Iemand?
PS: hij is als PDC geinstalled. Dat leek me de enige logische optie.
edit:
Ja, ik heb de search geprobeerd, maar daar krijg ik ergens in de 350 results... en voor ik die door ben is het avond...
Ja, ik heb de search geprobeerd, maar daar krijg ik ergens in de 350 results... en voor ik die door ben is het avond...
[edit2]
De overige pc's in het netwerk kunnen elkaar gewoon zien, de server kan alleen zichzelf pingen.
[/edit2]