Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Nieuws artikel bookmark

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Yotta
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 11-06 15:37

Yotta

0110101001111010

Topicstarter
Dag redactie,

Na het lezen van een interessant nieuws artikel dacht ik, hé dat wil ik later nog eens nalezen, dit artikel wil ik bewaren als favoriet.
Echter kan ik niet zo'n 'bewaar' / 'like' / 'bookmark' button vinden. De enige manier om een nieuwsartikel te 'koppelen' aan mijn activiteiten is door een reactie achter te laten, zodat dit in mijn geschiedenis komt. Maar in principe heb ik niks toe te voegen behalve een reactie als 'bookmark', wat mij weer niks lijkt toe te voegen aan de comments.

Is het een goed idee om bij elk nieuws artikel iets van 'nieuws volgen' / 'nieuws bookmark' te plaatsen (zoals in het forum), waarmee het nieuws artikel in je favorieten bewaard blijft?
Aanvullend zou het ook geweldig zijn dat bij een vervolg op dat nieuws item, dit aan elkaar gelinkt wordt waardoor je een mooie verzameling van je persoonlijke nieuws items krijgt. En dat je een notificatie krijgt als er weer aanvullend nieuws is geplaatst.

Mvg,
Jeroen

0110101001111010

• AW_Bos
  • Registratie: april 2002
  • Nu online

AW_Bos

Waar ga je heen? ☀

Onderaan staan inderdaad een aantal tags voor nieuwsberichten. Het zou inderdaad handig zijn als je daarop kon abonneren, en een pushnotificatie krijgt als een nieuwsbericht met een bepaalde tag geplaatst is.

Waar ga je heen?

• boenkeijer
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 09:56

boenkeijer

Product owner
Yotta schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 10:16:
Dag redactie,

Na het lezen van een interessant nieuws artikel dacht ik, hé dat wil ik later nog eens nalezen, dit artikel wil ik bewaren als favoriet.
Echter kan ik niet zo'n 'bewaar' / 'like' / 'bookmark' button vinden. De enige manier om een nieuwsartikel te 'koppelen' aan mijn activiteiten is door een reactie achter te laten, zodat dit in mijn geschiedenis komt. Maar in principe heb ik niks toe te voegen behalve een reactie als 'bookmark', wat mij weer niks lijkt toe te voegen aan de comments.

Is het een goed idee om bij elk nieuws artikel iets van 'nieuws volgen' / 'nieuws bookmark' te plaatsen (zoals in het forum), waarmee het nieuws artikel in je favorieten bewaard blijft?
Aanvullend zou het ook geweldig zijn dat bij een vervolg op dat nieuws item, dit aan elkaar gelinkt wordt waardoor je een mooie verzameling van je persoonlijke nieuws items krijgt. En dat je een notificatie krijgt als er weer aanvullend nieuws is geplaatst.

Mvg,
Jeroen
We hebben wel eens nagedacht over het volgen van bepaalde onderwerpen. Het bewaren van nieuwsberichten hebben we nog niet bekeken, maar zouden we een testje kunnen doen om te kijken of daar potentie zit.

Bedankt voor je suggestie in ieder geval! ;)

• Brattoes
  • Registratie: april 2011
  • Laatst online: 29-04 17:47
Dit is inderdaad een functie die ik ook erg mis en al vele keren onbewust heb willen hebben.
Hopelijk komt deze er in de vorm van een button naast de linkedin/twitter/facebook buttons.

• Techprice
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 12:50
Deze is al eens gepost geweest:
Bookmark functie op de frontpage

Measuring programming progress by lines of code is like measuring aircraft building progress by weight.

• Techprice
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 12:50
Daar werden enkele hele goede argumenten aangehaald, maar helaas raakte het voorstel ook niet echt ver...

Measuring programming progress by lines of code is like measuring aircraft building progress by weight.

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True