Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

regels automatisch kopiëren naar ander tablad

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• reneheeftook
  • Registratie: juli 2020
  • Laatst online: 10-07-2020
Mijn vraag

Ik weet een klein beetje van Excel maar nu loop ik tegen een probleem aan, ik wil graag dat de hele regel automatisch kopieert naar een ander tabblad als ik het aantal > 0

Dit is een simpel voorbeeld en heb hiervan wel een Excel bestand maar kon deze niet toevoegen
Ik gebruik Excel 2016

Wie kan mij helpen hoe ik dit kan oplossen,
bedankt :)

Alle reacties

• Patrick_6369
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 19-06 19:34
Volgens mij zijn er in hoofdzaak drie opties:
Alles overnemen en dan met filters werken
Een script in VBA schrijven
Acties definiëren met PowerQuery (Get & Transform)

Aangezien je niet aangeeft hoe het eindresultaat er uit moet zien, je ook niet aangeeft wat je al hebt geprobeerd - en mijn glazen bol momenteel in reparatie is - kan ik niet meer dan bovenstaande algemene dingen roepen.

Hier zou een handtekening kunnen staan.

• reneheeftook
  • Registratie: juli 2020
  • Laatst online: 10-07-2020
Dank voor je antwoord Patrick, kan alleen nu bijvoorbeeld de 5 P1 pumps kopiëren naar tabblad offerte, heb niets geprobeerd omdat ik echt niet weet hoe eea moet.
Kan je bijvoorbeeld de Excel file wel sturen dan maakt het misschien iets duidelijker.
Jij schrijft: Acties definiëren met PowerQuery (Get & Transform) maar helaas reikt mijn kennis niet zo ver.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True