Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Inlogproblemen outlook.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• GdJ1975
  • Registratie: juli 2020
  • Laatst online: 16-07-2020
Hallo,

Ik krijg constant de melding dat ik me opnieuw moet aanmelden voor mijn outlook account.
Dit werkt steeds niet. En hierdoor kan ik niet meer bij mijn mail.
Ik heb het via mijn telefoon en laptop geprobeerd.

Om een reset uit te voeren. Oet ik een tweede emailadres opgeven.
Dit had ik ooit al eerder gedaan, maar dit adres heb ik niet meer en wil ik wijzigen.
Echter duurt deze aanvraag 1 maand tijd.

Heeft iemand eerder deze problemen gehad en wat is de beste oplossing.
Ik kan Microsoft nergens bereiken hierover, online kom ik bij hun terecht bij een virtuele assistent.

Ik heb overigens al geprobeerd een reset uit te voeren van mijn wachtwoord maar je krijgt dan zo enorm veel vragen, en hiervan krijg ik de melding dat ze te weinig info hebben ontvangen.

Please help.

Groet..

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

(jarig!)
Even op volgorde...

Je kan dus niet inloggen op Outlook.com of je kan niet inloggen in de applicatie Outlook?
Je weet al je security-vragen niet meer te beantwoorden en kan dus niet zelf resetten?
Je backup-mail doet het niet meer want je weet het adres niet meer?
Je hebt 020-5001500 gebeld maar daar kunnen / willen ze niet helpen?

Voor mijn info; wat is er aan vooraf gegaan dat je niet meer kan inloggen? Heb je iets gewijzigd op je account? Ben je gehackt (na te kijken via bijvoorbeeld https://haveibeenpwned.com/ )? "Waarom" kom je er ineens niet meer in?

Andersom; een maand voor een reset (zoals je dat zegt) valt me nog mee; waarom daar niet op wachten?

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• GdJ1975
Bedankt voor je reactie.
Ik kan niet inloggen in op Outlook.com.
Ik weet mijn security vragen wel, maar er worden ook vragen gesteld maar om mijn secundaire emailadres te wijzigen moet ik 1 maand wachten.
Als ik verder wil en ook naar een reset dan worden er ook vragen gesteld over Skype etc. Terwijl ik dus wel mijn security vragen weet krijg ik toch de melding dat er onvoldoende info is.
Bedankt voor de link. Hieruit blijkt dat ik ben gehackt. 6 breaches.

Ik heb niets gewijzigd waardoor ik dit kan verklaren voor mezelf.

Ik zit midden in verschillende sollicitaties aangezien ik sinds kort werkloos ben.
Ik zie nu niet of hier op gereageerd wordt omdat ik mijn mail niet kan lezen.
Vandaar het belang.

Nogmaals dank voor je reactie.

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

(jarig!)
Je bent niet helemaal "gehackt" maar je combinatie user/pass is in 6 gevallen "gelekt" en mogelijk misbruikt. Tegelijkertijd; het is wel een seintje dat je dus die combinaties "zo snel mogelijk" verandert en ook elke andere login die gebruik maakt van hetzelfde wachtwoord.

Terug naar Outlook.com ; als je niets gewijzigd hebt, dan is het erg vreemd dat je er ineens niet in kan, zeker met sollicitaties gaande. Voorheen logde je ook wel regelmatig in of was dat misschien eens in de week ofzo?

Het telefoonnummer wat ik postte; je zou het kunnen bellen en kijken of ze willen helpen. Ik verwacht eigenlijk van niet (want het is een gratis dienst die je afneemt) maar niet geschoten is altijd mis. Mogelijk kunnen ze wel/niet bevestigen of er rare logins geconstateerd zijn; dan weet je in ieder geval meer of inderdaad iemand anders toegang heeft (gehad) tot je mailbox

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• GdJ1975
Het telefoonnummer heb ik al gebeld vandaag.
Je komt dan uiteindelijk uit bij een bandje dat je verwijst naar de website waar ik telkens al uitkom. Daar ben ik dus weinig mee opgeschoten.
Op mijn telefoon ben ik altijd automatisch ingelogd. Via de laptop log ik telkens opnieuw in.

Ik zal helaas de maand moeten afwachten.
Ik gebruik verder verschillende wachtwoorden. Dus het kan niet zo zijn dat ze dit kunnen gebruiken om ook ergens anders te kunnen inloggen.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True