Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Synology introduceert DS920+-nas met vier bays en plek voor

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 19:42
@Olaf
nieuws: Synology introduceert DS920+-nas met vier bays en plek voor m2-ssd's
Garantie Tot aan 5 jaar
Hier staat dat voor die 5 jaar er een upgrade gekocht moet worden voor 2 jaar. Dus is de garantie 3 jaar:
4. 5-year warranty is available as an optional bundle with EW201, a 2-year Extended Warranty service add-on.
https://www.synology.com/...%20DS720+,%20and%20DS920+

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +1Henk 'm!
  • Pinned

• Olaf
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 12:09

Olaf

Nieuwscoördinator
Ja je hebt gelijk! Ik heb linkje naar de pagina aangebracht en de tekst veranderd nieuws: Synology introduceert DS920+-nas met vier bays en plek voor m2-ssd's

Dank voor het spotten!

This is the future, people translated as data

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 16-06 14:01

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@Olaf kan je je tabel even her-uitlijnen? De link van @PcDealer geeft voor andere modellen ook max 5 jaar maar dat zie ik nu niet terug in je aanpassing?

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PcDealer
Olaf schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 22:02:
Ja je hebt gelijk! Ik heb linkje naar de pagina aangebracht en de tekst veranderd [...].
Ik heb ook het product verrijkt: pricewatch unsorted: Synology EW201 Warranty Extension DS1517+, DS1817

3 jaar standaard voor alle modellen: nieuws: Synology brengt DS720+ en DS420+ met m2-sleuven voor ssd-cache uit en nieuws: Synology introduceert DS920+-nas met vier bays en plek voor m2-ssd's,

zie EW201.

[Voor 81% gewijzigd door PcDealer op 09-07-2020 22:15]

• Olaf

Olaf

Nieuwscoördinator
Dank nogmaals @PcDealer Ik heb het toegevoegd zodat we dat bij komende berichten ook mee kunnen nemen.

nieuws: Synology introduceert DS920+-nas met vier bays en plek voor m2-ssd's

• PcDealer
@Olaf het is 2 jaar garantie voor de 220: https://www.synology.com/...%20DS720+,%20and%20DS920+

Ik zou ook
Tot aan 3 jaar
vervangen door
3 jaar

• Olaf

Olaf

Nieuwscoördinator

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True