Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
[b]*buuuuuuurp*[/b]
Alcoholblaat -> veel stof geen wol. Staat al braaf op 1 nu.
Zou eventueel naar nul kunnen vanwege de lage informatiedichtheid.
Alcoholblaat -> veel stof geen wol. Staat al braaf op 1 nu.
Zou eventueel naar nul kunnen vanwege de lage informatiedichtheid.
Op GoT is het volgens mij ook al meerdere malen voorgekomen dat een user (die zelf al aangaf iets onder invloed te zijn) voor 12 uur een ban kreeg, misschien hoort dit meer in LA? Feature -> T.net
edit: foutje, sorry.
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Verwijderd
Ik zal eens rondvragen of zijn rijbewijs ingevorderd kan worden, of dat een waarschuwing op zijn plaats is.
*hips* 
update:
Tja, hij heeft verder geen schade aangericht, er is een proces verbaal opgemaakt en zijn verhaal is nietig verklaard.
Taakstraffen zijn nog niet ingevoerd.
Ik heb het OM geadviseerd om de zaak verder zo te laten en niet over te gaan op vervolging.
De rechter heeft uitspraak gedaan...
[wil de verdachte gaan staan?]
"schuldig, echter zal er geen verdere vervolging plaatsvinden, verdachte is inmiddels gestraft door de nagatieve beoordeling van zijn reactie"
*klop*
Zaak gesloten.
update:
Tja, hij heeft verder geen schade aangericht, er is een proces verbaal opgemaakt en zijn verhaal is nietig verklaard.
Taakstraffen zijn nog niet ingevoerd.
Ik heb het OM geadviseerd om de zaak verder zo te laten en niet over te gaan op vervolging.
De rechter heeft uitspraak gedaan...
[wil de verdachte gaan staan?]
"schuldig, echter zal er geen verdere vervolging plaatsvinden, verdachte is inmiddels gestraft door de nagatieve beoordeling van zijn reactie"
*klop*
Zaak gesloten.
imo kan deze nog wel naar 0: overbodig ofzo:
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=341171
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=341171
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
Pagina: 1