Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zoeken geeft ook de karma keizer/koning als resultaat

Pagina: 1
Acties:

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:46

Geckoo

Good news, everyone!

Topicstarter
Ik merkte vandaag dat de badges die de tweakers krijgen bij bepaalde karma onderwerpen als zoek resutltaat worden getoond.
Is dit eventueel te verbergen?

als voorbeeld; in dit topic stormfly in "[Ubiquiti-apparatuur] Ervaringen & Discussie - Deel 4" en ik zoek (met ctrl F) naar het woordje "wall" komt deze in de tekst maar iets van 2x voor (gekoppeld product bovenin en 1x in de tekst), maar in de resultaten komt hij vaker voor (18x) omdat gebruiker RobertMe (met 5 posts en 3 badges dus 15x) verschillende badges heeft.

Alvast bedankt!

[ Voor 8% gewijzigd door Geckoo op 09-07-2020 17:08 ]

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Hoe wil je dit tegenhouden? Je vraagt je browser om te gaan zoeken in de pagina. Als je op deze pagina op "Henk" gaat zoeken, krijg je niet alleen mijn post, maar ook de thumbs-up knop omdat het in de broncode van de pagina dat woord bevat.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Geckoo schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 17:06:
Ik merkte vandaag dat de badges die de tweakers krijgen bij bepaalde karma onderwerpen als zoek resutltaat worden getoond.
Is dit eventueel te verbergen?
Ik kan me niet voorstellen dat websites invloed kunnen uitoefenen op dergelijke browserfunctionaliteit. Met een snelle google-search zie ik alleen suggesties voor complexe oplossingen die gebruik/misbruik maken van het feit dat je via css ook tekst kunt laten zien...
Dat soort hacks leveren toch vaak weer nare side-effects op, dus doen we liever niet.