Toon posts:

Oude spelconsoles kopen, en nog nooit gebruikt ook

Pagina: 1
Acties:
  • 153 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Kijk hier voor wanneer je nog een Sega Saturn, Atari 2600, 7800, Super NES, Gamegear, Atary lynx, NEOGEO-CD of ander spelsysteem nieuw (nooit gebruikt :) ), wilt hebben voor de nostalgie.

Dit wordt hopelijk niet opgevat als spam, ik deel dit mee omdat ik weet dat hier (net als mij) veel nostalgische gamers zitten :)

Ikzelf ga een atari2600 en sega saturn kopen denk ik :)

• udenjpg
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Leuk, maar kun je ze daar ook modden? >:)

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Die gasten zijn veel te duur man!!!
Ga jij over de 300,= spenderen aan een Dreamcast?! Neem er dan ook een Atari Jaguar bij voor 200,=... |:(
No flame intended!!!

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Idd erg duur! Ik heb ook nog ergens een Jaguar staan (met Rayman O+ ) .. zal hem voor de gein weer eens onder het stof vandaan halen ..

PC Specs

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 08 augustus 2001 13:23 schreef RaDKiLL het volgende:
Die gasten zijn veel te duur man!!!
Ga jij over de 300,= spenderen aan een Dreamcast?! Neem er dan ook een Atari Jaguar bij voor 200,=... |:(
No flame intended!!!
Je hebt wel gelijk over die dreamcast hoor, die is ook te duur, maar die koop ik daar ook niet. (heb allang 1tje, en anders zou ik 'm hier in de winkel of 2e hands kopen)

Maar als die oude consoles vindt ik echt te gek, en dan nog nieuw ook :9~ (kom je niet vaak tegen hoor, nooit gebruikte antieke consoles)
Ach en zo'n Atari 2600 heeft nog wel een bepaalde charme :)
En ze zijn idd niet goedkoop, maar het is wel nieuw!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Het meeste kan je natuurlijk veel beter 2ehands kopen, goedkoper en je krijgt er veel bij. Maar zo'n Virtual boy is interessant, niemand die zo'n ding heeft, is wel een collecters item.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Verwijderd

Heb op zolder nog 2 2600's en een vuilniszak vol met cartridges liggen... Kan er niet toe komen om ze weg te keilen..

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Zo'n LYNX heb ik gehad met een paar games, wat was dat heftig toen....

Maar veeeeeeel te duur die site..

Verwijderd

Haha grappig, ze bieden zelfs een Philips VideoPac G7000 aan! Die heb ik ook nog gehad. Atari Lynx heb ik trouwens ook nog liggen. Wordt nog wel eens op gespeeld door de kinderen v/d buren. Pacman enzo.

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-01 22:14

FoolZero

Freedom of speech...

Eén ding heb je bereikt. Ik ben nu helemaal zacht en week van het sentiment bij het zien van al die consoles :'(

:7 :P

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

damn deze site is echt vet!, zo'n atari 2600 is wel erg gaaf om weer te hebben, maar toch nog redelijk prijzig...

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Op woensdag 08 augustus 2001 16:40 schreef rick-80 het volgende:
damn deze site is echt vet!, zo'n atari 2600 is wel erg gaaf om weer te hebben, maar toch nog redelijk prijzig...
Een jaar geleden verkochten ze op een computerbeurs die Gemini's voor een tientje. Dat zijn dus Atari2600 klonen. Nu baal ik er van, dat ik die niet gekocht heb. |:(

Heal the internet ...

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Heb al mijn oude consoles verkocht |:( Heb alleen spijt van mijn Atari 2600 en games (jungle hunt, decathlon, pitfall) :'(

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Op woensdag 08 augustus 2001 16:53 schreef Just_Johnny het volgende:
Heb al mijn oude consoles verkocht |:( Heb alleen spijt van mijn Atari 2600 en games (jungle hunt, decathlon, pitfall) :'(
PANNENKOEK!!!! |:(
Nah, jah, aan de andere kant is het ook weer tijd om met beide benen aan de grond, verder te gaan en gewoon met de huidige games genoegen te nemen... :P

Heal the internet ...

• Robin
  • Niet online
ik heb nog op een Colecovision gespeeld. Donkey Kong, Zaxxon en Mousetrap (of Mousehunt) waren de spellen die echt roeleerde :9~

* Robin droomt weg bij die gedachtes

• FoolZero

FoolZero

Freedom of speech...

Op woensdag 08 augustus 2001 17:04 schreef robinvreuls het volgende:
ik heb nog op een Colecovision gespeeld. Donkey Kong, Zaxxon en Mousetrap (of Mousehunt) waren de spellen die echt roeleerde :9~

* FoolZero droomt weg bij die gedachtes
Toenertijd was ik helemaal wild van die Colecovision. Helaas hadden mijn broer en ik onze laatste centen (Dfl.500,00) in de Atari geinversteerd en moesten wij het dus met blokje blokje doen ;( Maar ach de gameplay was daar niet minder om! :)

Heal the internet ...

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

Ik ga denk ik m'n Atari 2600 uit het stof halen en kijken offie nog werkt.

"I sit in my room and imagine the future."

• wacko
  • Laatst online: 22-01 15:21
Ik zou 't ook liever 2e hands kopen met een shitlading spellen erbij.

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10:35
Anders moet je maar eens kijken op de beurs.. daar zijn vaak nog spellen etc tekoop. voor goedkoop dus..

I want to live forever, so far.. so good.

Verwijderd

Ik zoek een sort ruilbeurs voor consoles.
Ik heb best wel veel console thuis liggen.
Zoek naar spellen en zo..

Weet iemand toevallig of er zo'n beurs bestaat of niet?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 08 augustus 2001 22:12 schreef cyber011 het volgende:
Ik zoek een sort ruilbeurs voor consoles.
Ik heb best wel veel console thuis liggen.
Zoek naar spellen en zo..

Weet iemand toevallig of er zo'n beurs bestaat of niet?
In het verleden heeft er wel zoiets bestaan, er was vroeger een game-programma op de tros met martijn crabe die de nieuwste videogames reviewde en zo, en met dat programma waren ze eens bij zo'n beurs.
Die beurs was maandelijks, en elke keer werd er een Sega Megadrive verloot. (vraag me niet waar die beurs was, want dat weet ik niet meer)

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:44

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

<<Hardstikke offtopic>> Meer een beetje nostalgisch gemijmer dat je krijgt als je 31 bent.

Tja,

Those were the days ! Zucht.

Ook ik heb alles gehad: Atari, C64, Megadrive en Saturn. Saturn zelfs met een virtua gun weggegeven voor 2 doosjes cdroms (ai stom, ik weet het).

Nu speel ik nog heel vaak classic games zoals Commando, Green Beret, Galaxian, Galaga,Arkanoid, Mr Do etc. op m'n pc. Dit zijn de orginele arcade versies dus nix mis mee. En dan te bedenken dat ik daar vroeger heel veel guldens ingepleurd heb.

Zucht, zucht, traan, traan

XBL: theArthurrrr

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-02 20:13
He he kan ik nog nieuwe games voor mijn SNES kopen :P.

Maar ja de prijzen zijn idd iets aan de hoge kant (tja als er vraag en weinig aanbod is....), maar veregelijk ze eens met de nieuwe prijzen toen ze nog in de winkels lagen, scheelt dat dan?

Tja, ik zag van de week ook in een 2ehands winkel 'oude' consoles en games liggen (oa LYNX, NES, maar ook een DC (zonde van die machines ;()).

Verwijderd

welke winkel was dat dan en waar? :?

Ik zoek nml nog spellen voor de NES. :9

vooral snake rattle-n-roll wil ik hebben >:)

Verwijderd

Moet je eens kijken op www.compcity.nl .
Als je nog NIEUWE hardware zoekt voor je Commodore Amiga moet je daar zijn. Ze verkopen zelfs nieuwe Amiga 1200 en 4000 systemen en tevens de NIEUWE AMIGA! jajaja! er komt een nieuwe amiga uit met workbench 3.9 ofzo. Heb hier een beta draaien en het werkt een stuk beter dan windhoos! en alle games zijn backwards compatible!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Pff, * prototype heeft hier nog een atari 2600 staan & 'k zit er aan te denken 'm te verkopen voor een laag prijsje oid ;), als iemand mij nou eens aan een (goedkope) DC kan helpen met 2 controllers, zonder spellen etc.. :)

• Zeeger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-03-2025
Ik wil eigenlijk ook nog wel een DreamCast hebben. Die dingen kan je toch modden zodat je er divx-jes op kan afspelen? Dat zou ideaal zijn. :Y)

Nou moet ik niets hebben van al die nieuwe consoles, maar zo'n DC is nog wel leuk voor als je met je lamme kop thuis komt. :z

• Zeeger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-03-2025
Mmkay, heb al genoeg gevonden op de Search over die divx-jes dus daar ben ik al uit.

Iets te voorbarig gepost, boeien.

Verwijderd

kijk ook eens op iBazar en www.gamesgarage.nl

die videogame source is inderdaag gruwelijk duur.
heeft er iemand toevallig nog een NeoGeo CD in de aanbieding? :9~

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Die online veilingen zijn echt irri... iemand anders nog een goede site waar je ene gebruikte DC + games kan kopen? Of heeft iemand hier zo'n ding te koop? Ik heb eventueel wel interesse.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Op donderdag 09 augustus 2001 18:22 schreef OneEye het volgende:
kijk ook eens op iBazar en www.gamesgarage.nl

die videogame source is inderdaag gruwelijk duur.
heeft er iemand toevallig nog een NeoGeo CD in de aanbieding? :9~
Whah, neo geo's zijn ook OMFG duur, maar wel DE console als je beat 'm up geek bent :) like me >:), can't get 'nough of King of Fighters 2001.
Pagina: 1