Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Advies email hosting provider

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• EvelijnDenBosch
  • Registratie: juli 2020
  • Laatst online: 23-09-2020
Omdat ik wil overstappen naar andere provider wil ik een provider onafhankelijk email adres aanmaken met een .nl domeinnaam. Welke hostingbedrijf kunnen jullie adviseren ? Zo goedkoop mogelijk maar wel betrouwbaar. Ik heb weinig gb data nodig en ook maar een paar emailadressen. Tot nu toe kwam ik uit bij keurigonline.nl voor 12 euro per jaar voor email + 10 euro p/j voor domeinregistratie
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 23:51
Zelf zit ik al jaren bij Vimexx.

5,40 per jaar voor hosting
3,89 per jaar voor domeinnaam volgens mij.

Toon Thermostaat Expert | ToonWiki.nl

• EvelijnDenBosch
Bedankt. En is het ook een beetje gebruiksvriendelijk voor nitwit zoals ik ?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• makooy
EvelijnDenBosch schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 15:06:
Bedankt. En is het ook een beetje gebruiksvriendelijk voor nitwit zoals ik ?
Als je er geen kennis van hebt kan je 2 dingen doen ;)
- kennis er van opbouwen/opzoeken
- het aan een ander overlaten

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Vinzz
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 17:03
Ja je wilt goedkoop, maar hebben ze wel een beetje fijne webmail en klantenpaneel waar je het nodige kan regelen?

Vimexx of Transip zou ik zeggen.

• EvelijnDenBosch
Bedankt allebei. Het wordt Vimexx

• Gumball
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 21-06 21:24
TerrorSource schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 14:55:
Zelf zit ik al jaren bij Vimexx.

5,40 per jaar voor hosting
3,89 per jaar voor domeinnaam volgens mij.
Sorry voor de topickaap, maar ik zie alleen bedragen vanaf 2,45 per maand. Waar haal je jouw bedragen vandaan als ik vragen mag?

• MikeOO
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 23-06 07:12
Gebruik zelf al jaren Webreus. Goedkoop en prima service en veel opties qua Cpanel

Domeinnaam + webhosting zit je rond de 18 eurp per jaar voor goedkoopste optie .

[Voor 34% gewijzigd door MikeOO op 07-10-2020 08:58]

• makooy
Gumball schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 08:53:
[...]

Sorry voor de topickaap, maar ik zie alleen bedragen vanaf 2,45 per maand. Waar haal je jouw bedragen vandaan als ik vragen mag?
https://www.vimexx.nl/webhosting
En dan pijltje naar links klikken in de tabel.

• Gumball
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 21-06 21:24
MikeOO schreef op woensdag 7 oktober 2020 @ 08:56:
Gebruik zelf al jaren Webreus. Goedkoop en prima service en veel opties qua Cpanel

Domeinnaam + webhosting zit je rond de 18 eurp per jaar voor goedkoopste optie .
Oef, heb je de laatste aantal recensies gelezen (https://www.webhosters.nl/hosting-bedrijven/webreus-bv/)
Ah, dom, niet gezien :)

[Voor 45% gewijzigd door Gumball op 07-10-2020 13:16]

• MikeOO
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 23-06 07:12
Nee had ik niet gezien. Zelf gelukkig weinig last van en alleen goede ervaringen. Reden weet ik wel
Ze hadden een behoorlijke DDOS aanval gehad waardoor de problemen zijn ontstaan. Dit heeft een tijd geduurd en ze moesten stap voor stap de boel weer aan de gang brengen.

Persoonlijk netjes op de hoogte gehouden en dat soort aanvallen zullen zeker impact hebben op de dienstverlening.

Praat het zeker niet goed hoor en het is erg vervelend (zacht uitgedrukt) als je geen email meer kan lezen en je geen reacties krijgt van de suppor

Maar ben bang dat vrijwel elke provider die dit soort zaken voor de kiezen krijgt en probleem heeft >:)

Maar goed dat je het aanstipt _/-\o_
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True