Aangezien de huidige laptop al 10j oud is en er steeds meer frustraties komen mbt snelheid en multitasking is het tijd voor een nieuwe.
Wat ga je met je laptop doen?
Tekstverwerking (facturen maken), occasioneel surfen
Wat is je budget?
500-600€
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, deze blijft thuis liggen of ga ik misschien sporadisch eens meenemen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik had de budgetlaptops bekeken van de best buy juni 2020 en was overtuigd van de Acer Aspire 5, maar deze komt enkel in QWERTY uitvoering, aangezien ik als Belg graag AZERTY indeling heb is dat helaas een no-go.
Iemand met alternatieven?
Had deze nog gevonden: pricewatch: Lenovo ideapad S145-15API (81UT00BVMB, Azerty toetsenbord)
Belangrijk is wel: uitbreidbaar werkgeheugen moet een mogelijkheid zijn (future-proof) en de opslagcapaciteit graag ook. Heb een oude laptop hdd liggen waar nog wat ruimte op is en die ik dus zou willen kunnen meenemen naar de nieuwe.
Wat ga je met je laptop doen?
Tekstverwerking (facturen maken), occasioneel surfen
Wat is je budget?
500-600€
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, deze blijft thuis liggen of ga ik misschien sporadisch eens meenemen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik had de budgetlaptops bekeken van de best buy juni 2020 en was overtuigd van de Acer Aspire 5, maar deze komt enkel in QWERTY uitvoering, aangezien ik als Belg graag AZERTY indeling heb is dat helaas een no-go.
Iemand met alternatieven?
Had deze nog gevonden: pricewatch: Lenovo ideapad S145-15API (81UT00BVMB, Azerty toetsenbord)
Belangrijk is wel: uitbreidbaar werkgeheugen moet een mogelijkheid zijn (future-proof) en de opslagcapaciteit graag ook. Heb een oude laptop hdd liggen waar nog wat ruimte op is en die ik dus zou willen kunnen meenemen naar de nieuwe.
[ Voor 10% gewijzigd door realstiner op 09-07-2020 12:26 ]