Ik wou eigenlijk even weten of het te doen is om een dedicated CS server voor 16 man ofzo te laten draaien op een @home kableverbinding, of is dit gewoonweg veel te sloom voor een dedicated server.
alvast bedankt
alvast bedankt
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Je zou bij GamePoint or whatever een server k kunnen huren. Ik weet nie of hier mensen zijn die dat al es een keer gedaan hebben (waar dan ook) die jou kunnen helpen maar ik *SCHOP* direct met deze post weer omhoog dus euh May the fragging gods be with you!Op woensdag 08 augustus 2001 13:12 schreef Superdude het volgende:
okee, geen goed ID dus. Aangezien ik hier (nog) niet zo veel verstand van heb zou ik dan even willen weten wat er dan nog voor mogelijkheden zijn om een server te maken.
Alvast bedankt
Verwijderd
Een mogelijkheid is een server neer te zetten bij een "colo-boer" (Zie FAQ voor meer info).. Let wel: het is zeker niet gratis (tussen fl. 300 en fl. 800 per maand ex. BTW) en let op je traffic, want die is duur (vooral als je die achteraf moet betalen en je er geen rekening mee hebt gehouden)!Op woensdag 08 augustus 2001 13:12 schreef Superdude het volgende:
okee, geen goed ID dus. Aangezien ik hier (nog) niet zo veel verstand van heb zou ik dan even willen weten wat er dan nog voor mogelijkheden zijn om een server te maken.
Alvast bedankt
volgens mij klopt dat niet, ik belde een keer heen of ik ook meer uploadspeed kon krijgen voor me ftp, en ze zeiden verder niksOp woensdag 08 augustus 2001 13:11 schreef Mr_Hiney het volgende:
Sloomn en het mag niet. Je mag bij @Home geen enkel soort server opzetten. Er zijn btw wel mensen die zich daar nie aan houden
Verwijderd
Verwijderd
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Verwijderd
Ok jou moet ik hebben. Ik zoek iemand die me kan helpen een soort gelijk iets op te zetten. Maar ik ben bang dat de meeste Linux roepenOp woensdag 08 augustus 2001 22:31 schreef axis het volgende:
Ach gezeik... ik heb 2xEchange, 1xSQLServer, 2xIIS HTTP en FTP aan @home hangen, no problemo.. ze KUNNEN je afsluiten, en als je overlast bezorgt doen ze dat ook zonder pardon, maar ik ken ook sysadmins bij @home, het interesseert ze geen ruk.. "laat die sukkels maar gaan met hun gepruts" zeggen ze dan.. en een slimme sysadmin die zijn servers eraanhangt zorgt niet voor problemen..
Enne, je kan trouwens ook virtual servers huren bij xs4all, weer wat goedkoper geloof ik.. weet geen prijzen.
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Verwijderd
Eh... ja niet van die moeilijke vragen stellen gelijkOp woensdag 08 augustus 2001 22:39 schreef axis het volgende:
Soortgelijk als in Windows serverpark of virtual CS server?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd