Van iPhone agenda naar Google Calendar

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenniferruurs
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 03-05 07:26
Mijn vraag

Hoe kan via mijn iPhone, de afspraken die ik maak via Apple agenda automatisch laten terecht komen in calendar.google.com?

...

Relevante software en hardware die ik gebruik

Iphone 11 Pro
IOS 13.5.1
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:

Ik heb mijn google agenda geïmporteerd met mijn iPhone.

De afspraken die ik maak via calendar.google.com komen automatisch ook in de agenda van mijn iPhone, maar de afspraken die ik via mijn iPhone maak komen niet terecht in calendar.google.com.

...

Beste antwoord (via jenniferruurs op 09-07-2020 13:27)

• Timmeaho
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 25-09 14:16
Als je een afspraak maakt op je Iphone moet je wel opletten in welke agenda deze gemaakt wordt. Als je de afspraak in je apple account dan komt deze niet automatisch in je google agenda. Je moet dan de afspraak maken in je google account op je Iphone

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:18

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Wat bedoel je met 'geimporteerd'?

Je kan bij instellingen > 'wachtwoorden & accounts' op je iPhone je Google account toevoegen en de agenda activeren.

Vervolgens kun je bij elke afspraak die je maakt op je iPhone de Google agenda selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenniferruurs
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 03-05 07:26
kaassouffle schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 12:56:
Wat bedoel je met 'geimporteerd'?

Je kan bij instellingen > 'wachtwoorden & accounts' op je iPhone je Google account toevoegen en de agenda activeren.

Vervolgens kun je bij elke afspraak die je maakt op je iPhone de Google agenda selecteren.
Dat wat jij hebt gezegd heb ik dus gedaan.
De afspraken die ik maak via Google Agenda (via de computer) komen dan ook automatisch terecht in de agenda van mijn Iphone.

Maar andersom is dat niet het geval:
De afspraken die ik maak via mijn Iphone met Apple agenda komen dan niet terecht in de agenda van mijn Google Agenda.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• platvoet
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-09 08:02
je dient dan, als je een afspraak maakt het juiste agenda te selecteren, er is geen koppeling tussen je icloud agenda en je google agenda.
vermoed dat het zoiets is.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Timmeaho
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 25-09 14:16
Als je een afspraak maakt op je Iphone moet je wel opletten in welke agenda deze gemaakt wordt. Als je de afspraak in je apple account dan komt deze niet automatisch in je google agenda. Je moet dan de afspraak maken in je google account op je Iphone

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als aanvulling daarop: onder Instellingen > Agenda's kun je je Google agenda als standaard agenda instellen, zodat je (gemaakte) afspraken standaard in je Google agenda terechtkomen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1