Toon posts:

Bluetooth interference dualshock na nieuwe Samsun 7 serie tv

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• er0mess
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09-2021
Hoi.

Ik heb sinds 3 dagen een nieuwe tv. (Samsung 7 series smart tv pricewatch: Samsung 55RU7170 Zwart )
Nu heb ik sinds mijn nieuwe tv last van drifting op me rechterpook op mijn dualshock 4 v2 controller.

De controller zelf is 2 maanden oud, nooit laten vallen en altijd met schone handen gebruikt. Ik dacht eerst dat er misschien wat stof tussen is gekomen maar na meerdere keren blazen en controller resets bleef het probleem bestaan.

Toevallig las ik net een review van iemand die de v2 hd besteld zodat ie m bekabeld kon spelen omdat die last had van bluetooth interference en ging bij mij een belletje rinkelen.

Bij mijn oude tv (samsung ‘domme’ tv) had ik nergens last van en nu heb ik weer mijn oude tv erbij gepakt om mijn vermoeden te bevestigen en verek. Weer nergens last van maar zodra ik mijn nieuwe tv weer inplug en aansluit is de drifting weer terug...

Is hier een oplossing voor (behalve bekabeld spelen). Volgens mij is het ook niet mogelijk (en wenselijk om bluetooth op me tv uit te schakelen) dus alle tips en feedback is welkom
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-02 15:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik zie geen enkele moeilijkheid om BT uit te zetten op je TV? Sowieso ter test maar wat heb je allemaal aangesloten op de TV via BT dat je het nodig zou hebben?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1Henk 'm!

• er0mess
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09-2021
Me iphone..

Maar idd. Bluetooth kan alleen op afstand door Samsung zelf uit worden gezet las ik net..

Maar het probleem lijkt zichzelf te hebben opgelost (voor nu).

Na het aansluiten van me ps4 op me oude en vervolgens weer me nieuwe tv heeft het probleem doen verhelpen. Hoe geen idee. Maar ik neem t!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee