Mijn vraag
Het gaat over 2019;
Op 1 Januari had ik een bepaald vermogen, ik tel dan de bedragen op van het jaaroverzicht > betaal, spaar en beleggers rekening. A
In 2019 heb ik een schenking ontvangen. B
Op 31 December doe ik weer hetzelfde. C
Als ik dan het bedrag A plus B optel, min C kom ik op een bedrag van € 8000;
OK, heb ik in 2019 veel uitgegeven?
Auto reparatie + beurt = € 1400; Tv = € 300; koelkast = € 400; elke maand € 100 / 120 voor diverse kosten, dus bij elkaar zeg maar € 3600.(voor de rest geen grote/dure uitgaven)
Als ik dat aftrek van de € 8000, hou ik € 4 tot 4,4 duizend over - eigenlijk tekort dus.
Nu kan ik die € 4000 tekort even niet verklaren, zie ik iets over het hoofd of zit ik verkeerd te rekenen,
Iemand een idee
Misschien handig als ik nog meld dat mijn vaste lasten evenveel zijn als mijn inkomen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Het gaat over 2019;
Op 1 Januari had ik een bepaald vermogen, ik tel dan de bedragen op van het jaaroverzicht > betaal, spaar en beleggers rekening. A
In 2019 heb ik een schenking ontvangen. B
Op 31 December doe ik weer hetzelfde. C
Als ik dan het bedrag A plus B optel, min C kom ik op een bedrag van € 8000;
OK, heb ik in 2019 veel uitgegeven?
Auto reparatie + beurt = € 1400; Tv = € 300; koelkast = € 400; elke maand € 100 / 120 voor diverse kosten, dus bij elkaar zeg maar € 3600.(voor de rest geen grote/dure uitgaven)
Als ik dat aftrek van de € 8000, hou ik € 4 tot 4,4 duizend over - eigenlijk tekort dus.
Nu kan ik die € 4000 tekort even niet verklaren, zie ik iets over het hoofd of zit ik verkeerd te rekenen,
Iemand een idee
Misschien handig als ik nog meld dat mijn vaste lasten evenveel zijn als mijn inkomen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...