Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Computer zal alleen voor gaming gebruikt worden
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik stel de computer voor een kameraad samen en het budget dat ik gekregen heb is € 1200,-
[b]Geen enkele, een volledig nieuw systeem[/i]
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede en betrouwbare gaming computer om games zoals Call of Duty, PUBG soepel mee te kunnen spelen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Videokaart wil hij sowieso van Nvidia, rest hebben we geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stille computer is wel een wens
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag zoals hierboven beschreven een goede, snelle maar vooral ook stabiele gaming computer samen stellen voor mijn kameraad. Ik heb al een begin configuratie gemaakt en deze is vooral gebaseerd op mijn eigen gaming computer die ik in Januari gekocht heb. Ook deze heb ik op advies vanaf dit forum samengesteld en ben er ontzettend blij mee. Ik zou graag willen weten of deze nog up-to-date is en actueel en wat ik eventueel kan verbeteren binnen het budget voor mijn kameraad.
Computer zal alleen voor gaming gebruikt worden
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik stel de computer voor een kameraad samen en het budget dat ik gekregen heb is € 1200,-
[b]Geen enkele, een volledig nieuw systeem[/i]
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede en betrouwbare gaming computer om games zoals Call of Duty, PUBG soepel mee te kunnen spelen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Videokaart wil hij sowieso van Nvidia, rest hebben we geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stille computer is wel een wens
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag zoals hierboven beschreven een goede, snelle maar vooral ook stabiele gaming computer samen stellen voor mijn kameraad. Ik heb al een begin configuratie gemaakt en deze is vooral gebaseerd op mijn eigen gaming computer die ik in Januari gekocht heb. Ook deze heb ik op advies vanaf dit forum samengesteld en ben er ontzettend blij mee. Ik zou graag willen weten of deze nog up-to-date is en actueel en wat ik eventueel kan verbeteren binnen het budget voor mijn kameraad.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 165,- | € 165,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 124,90 | € 124,90 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2060 Super Gaming X | € 467,- | € 467,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Silent Base 601 (Zwart/Oranje) | € 111,60 | € 111,60 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C15D-16GVR | € 103,90 | € 103,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 107,05 | € 107,05 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 109,65 | € 109,65 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.189,10 | ||