Ik wil een nieuwe brander halen maar kwee nog nie welk. Ik brandt grotendeels audio en af en toe data. Weet er iemand ook nog waar ik een revieuw over de plex 24x kan vinden.
Kijkt u hier eens...
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Verwijderd
Lijkt me niet dat je audio sneller dan 16x wilt branden, en aangezien je het meest audio brandt kan je die extra duiten beter in je zak houden.
koop een liteon 16 .
bij gistron.nl te koop voor 299 !! heb ik zelf ook gedaan en ben er uiterst tevreden over...
bij gistron.nl te koop voor 299 !! heb ik zelf ook gedaan en ben er uiterst tevreden over...
Ik heb het liefst een plextor want die gaan gewoon het langste mee, ik zat eerst ook te denken aan een philips 12x met seamless link maar die vind ik zo lelijk
Je hebt liever een Plextor maar je overweegt een Philips 
Lite-On maakt veel betere branders dan Philips
Lite-On maakt veel betere branders dan Philips
Ach, anders koop je de lite-on 241040, kost 399 piek. En de meesten zijn er tevreden mee. Ziet voor u zelf: [topic=199424]
[edit]
398 piek zelfs; bij RG Computers
[edit]
398 piek zelfs; bij RG Computers
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Philips heeft nu een leuk brandertje:
20x - BurnProof EN TBW....
Beter combi kun je niet krijgen
En dat bij een verkoopprijsje van ongeveer 600 piek...
Het is dat mijn Plextor 16x goed bevalt ...
20x - BurnProof EN TBW....
Beter combi kun je niet krijgen
En dat bij een verkoopprijsje van ongeveer 600 piek...
Het is dat mijn Plextor 16x goed bevalt ...
neem plextor
liteon is altijd b-merk geweest
in de toekomst ga je me gelijk geven
liteon is altijd b-merk geweest
in de toekomst ga je me gelijk geven
Verwijderd
Sjod wil een Plextor en geen Lite-on.Op woensdag 08 augustus 2001 13:01 schreef dogmeister het volgende:
koop een liteon 16 .
Verwijderd
Hallo,
Als je snel wilt branden moet je gewoon snelste nemen wat er is en beetje leuk geprijst natuurlijk plextor heeft altijd een lekkere snelheid en zeer leuk geprijst
Groetjes poisoning
Als je snel wilt branden moet je gewoon snelste nemen wat er is en beetje leuk geprijst natuurlijk plextor heeft altijd een lekkere snelheid en zeer leuk geprijst
Groetjes poisoning
Ok ik heb 'm het is een 12x plextor geworden deze kon ik voor een heeel leuk prijsje krijgen Fl 130,- met inruil van mijn oude philips 3610 GNA GNA GNA
Pagina: 1