ik zoek seawolf

Pagina: 1
Acties:
  • 96 views sinds 30-01-2008

• basb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01-2021
ik heb een vraagie
ik zoek al tijdje een duikbootsimulatie van een jaar of drie vier terug
namelijk seawolf
Het is een kernonderzeer simulatie en eigenlijk is sinds dien geen goede meer uitgekomen. Het zijn circa 4 a 5 diskettes.
Ik weet dat het op 1 van de eerste illigale cd's stond waar een plaatje van een f17a stealth fighter op stond. Helaas is die cd door iemand hier weggegooid:(

Het spel zelf moet je dus missies uitvoeren in een theoretische 3e wereld oorlog welke opvallend goed aansluit bij de huidige spanningsgebieden. Je bent dus captain van een nieuw type attack submarine waarmee de tegenstanderss: fregatten, andere onderzeers, tankers etc. uit de weg moet ruimen met behulp van verschillende typen torpedo's en zelfs kun je een beperkt aantal rakketten gebruiken welke als nadeel hebben dat de hele wereld dan meteen weet waar je zit.

Iemand idee welk spel het is en kan mij dit spel mailen of link geven waar ik dit spel kan downloaden zal ik eeuwig dankbaar zijn :)

btw: weet dat kopieren illigaal is, maar ja als het spel niet meer te koop is...

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik heb Seawolf enige jaren geleden gekocht voor f 15,00 in de "koopjesmand" bij Dynabyte. Ik zou zeggen.... kijk daar es?

Seawolf downloaden is en blijft illegaal... ook al is het spel niet meer te koop.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op woensdag 08 augustus 2001 12:56 schreef Basb het volgende:

Iemand idee welk spel het is en kan mij dit spel mailen of link geven waar ik dit spel kan downloaden zal ik eeuwig dankbaar zijn :)
Alsjeblief een waarschuwing voor het vragen naar warez!

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Owhja, helemaal gratis en voor niets + dit topic gaat dicht.

Dit topic is gesloten.