Geen internet via lan na gebruik Youtube op Panasonic smartv

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• froeper
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 15-08-2020
Mijn vraag

Als ik de YouTube app op mijn Panasonic tv in gebruik neem dan kan ik (na uitzetten tv) geen lan meer gebruiken voor mijn internet. WiFi doet het nog wel. Ook kan ik gewoon tv / radio via ziggo gebruiken (die loopt via mijn humax / digitale kabel.
Als ik de tv reset en opnieuw opstart/installeer is mijn probleem er niet meer en heb ik weer gewoon WiFi en internet via LAN./kabel.

Als ik geen YouTube gebruik kan ik wel de Netflix en Videoland app gebruiken van mijn smart tv zonder problemen.

Wie kan mij helpen?
...

Relevante software en hardware die ik gebruik

Panasonic 40fs400-series

Humax ihdrc-5050c

Modem Cisco epc3925
...

Tot nog toe heb ik YouTube niet gebruikt of tv weer gereset, maar misschien hebben jullie een betere oplossing:-)
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Tijd voor een nieuwe Ziggo modem (niet dat die beter zijn hoor, die hebben andere problemen).

Eis dus de Ubee UBC1318ZG en koop zelf een fatsoenlijke router met wifi.

[ Voor 16% gewijzigd door DJMaze op 08-07-2020 22:27 ]

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• froeper
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 15-08-2020
Bedankt djmaze,

Je zegt ‘die hebben andere problemen ‘ weegt dat wel op tegen geen YouTube. Aan welke problemen moet ik dan denken ?

Heb je ook een tip voor een fatsoenlijke router met WiFi? Ik heb daarvan namelijk geen idee...

Bedankt alvast.

Wouter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:51

lier

MikroTik nerd

Is er nieuwe software beshcikbaar voor je tv? Het komt op mij over dat daar je probleen zit (en ik verwacht niet dat dat door andere netwerk apparatuur opgelost wordt).

Eerst het probleem, dan de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
froeper schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 10:43:
Je zegt ‘die hebben andere problemen ‘ weegt dat wel op tegen geen YouTube. Aan welke problemen moet ik dan denken ?
Zoek even hier op het forum en op google.
Daar vind je alle connectbox en horizon problemen.

Goede router kan je ook even inlezen hier in het forum. We kunnen niet zien of je €50.000 of €1 te besteden hebt.

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar