Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Intensief internetten, gamen en programmeer werk voor mijn opleiding. Ik zit heel vaak te multitasken en met mijn overgelockte i5 6600k begint mijn computer af en toe te hangen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen budget, ik wil graag mijn opties bekijken
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil graag de volgende componenten mee overnemen:
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou graag mijn moederbord, processor en ram willen upgraden. Eventueel nog een M.2 SSD aangezien die nu goed te betalen zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb nu een MSI moederbord waar ik tevreden over ben, voor de rest geen bepaalde voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen bepaalde wensen.
Ga je overklokken?
Mijn huidige I5 is wel overgeclocked op 4,7 ghz, echter heb ik gelezen dat de nieuwe AMD processoren niet ver te overclocken zijn. Het is voor mij daarom een nice to have.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag advies willen of dat ik nu zal upgraden naar een nieuwe processor of dat ik beter kan wachten tot de nieuwe serie van AMD uit komt.
Mijn 2de vraag is dan gelijk of mijn videokaart nog een tijd mee kan zodat ik deze straks kan upgraden naar een 3000 serie of dat ik beter gelijk alles aan kan pakken.
Intensief internetten, gamen en programmeer werk voor mijn opleiding. Ik zit heel vaak te multitasken en met mijn overgelockte i5 6600k begint mijn computer af en toe te hangen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen budget, ik wil graag mijn opties bekijken
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil graag de volgende componenten mee overnemen:
- NZXT H440 (Case)
- EVGA GeForce GTX 1070 FTW
- Toshiba 2TB HDD
- 256GB Samsung SSD (meer als extra als ik upgrade naar een m.2)
- NZXT HUE+ (geen meerwaarde maar zet hem er toch maar bij)
- Corsair RM750x
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou graag mijn moederbord, processor en ram willen upgraden. Eventueel nog een M.2 SSD aangezien die nu goed te betalen zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb nu een MSI moederbord waar ik tevreden over ben, voor de rest geen bepaalde voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen bepaalde wensen.
Ga je overklokken?
Mijn huidige I5 is wel overgeclocked op 4,7 ghz, echter heb ik gelezen dat de nieuwe AMD processoren niet ver te overclocken zijn. Het is voor mij daarom een nice to have.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag advies willen of dat ik nu zal upgraden naar een nieuwe processor of dat ik beter kan wachten tot de nieuwe serie van AMD uit komt.
Mijn 2de vraag is dan gelijk of mijn videokaart nog een tijd mee kan zodat ik deze straks kan upgraden naar een 3000 serie of dat ik beter gelijk alles aan kan pakken.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 9 3900X Boxed | € 436,01 | € 436,01 |
1 | Moederborden | MSI X570-A Pro | € 159,- | € 159,- |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 74,05 | € 74,05 |
2 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16 | € 84,70 | € 169,40 |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 110,47 | € 110,47 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 948,93 |