Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kees Klaassen
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:00
Momenteel een 40% kortingsactie lopend via Myshop, heb alleen zelf geen pasje. *knip* Dat valt onder V&A

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/KC0iaxP.png

https://issuu.com/myshop4...lijst_?fr=sZGU4YTczNTYxNg

[ Voor 15% gewijzigd door Yorinn op 06-07-2020 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vishal_d
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-06 15:20
Kees Klaassen schreef op maandag 6 juli 2020 @ 11:11:
Momenteel een 40% kortingsactie lopend via Myshop, heb alleen zelf geen pasje. [mbr]*knip* Dat valt onder V&A[/]
Gister via Whatsapp de folder binnengekregen van de MyShop (fysieke) winkel, online is het dus VEEL goedkoper en meer keuze!

Niet alleen een Pasje, maar als je iemand kent die ook een account heeft, dan kan je dit online bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
vishal_d schreef op maandag 6 juli 2020 @ 16:10:
[...]

Gister via Whatsapp de folder binnengekregen van de MyShop (fysieke) winkel, online is het dus VEEL goedkoper en meer keuze!

Niet alleen een Pasje, maar als je iemand kent die ook een account heeft, dan kan je dit online bestellen.
Moet je toevallig maar iemand kennen. Maar het is ook echt wel bizar veel goedkoper.

Half jaar geleden lukte het me nog korting te krijgen bij de Hornbach op basis van de laagste prijs garantie, maar denk dat dat niet meer gaat lukken. Volgens mij las ik een dag later op Tweakers dat het iemand niet lukte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-06 10:07
Kees Klaassen schreef op maandag 6 juli 2020 @ 11:11:
Momenteel een 40% kortingsactie lopend via Myshop, heb alleen zelf geen pasje. [mbr]*knip* Dat valt onder V&A[/]

[Afbeelding]

https://issuu.com/myshop4...lijst_?fr=sZGU4YTczNTYxNg
Ook wel even goed om op te letten, de startset van GU10 color + bridge was gister 100, nu bijna 120. De sensor gister 23 en nu zo'n 28... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pumpidumpi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-06 11:55
Robberto schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 13:43:
[...]
Ook wel even goed om op te letten, de startset van GU10 color + bridge was gister 100, nu bijna 120. De sensor gister 23 en nu zo'n 28... :)
Bijvoorbeeld de Hue Adore Wandlamp kort, kost nu 140 euro, algemene prijs bij reguliere webshops is 145 euro. Adviesprijs is 200 euro, -40% zou volgens mij 120 euro moeten zijn.

Ergens mis ik een stukje van die 40%??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:29
De online folder gaat uit van 30% korting volgens mij. Ik ben zojuist bij fysieke myshop winkel in Eindhoven geweest en kan bevestigen dat alle Hue artikelen 40% korting hebben, nog tot en met zondag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XAEROCOOL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-06 15:06
Ik heb net even met philips myshop gebeld, bij de actie op webpagina staat ook dat je het niet direct via webshop kan bestellen, maar dat je moet bellen of emailen.

Ik heb verteld dat de prijs in de folder niet 40% is, dit hebben ze voor mijn artikel nagekeken en in hun systeem is de prijs wel met 40% korting.

Ze hebben voor mij natuurlijk niet alle artikelen nagekeken, maar volgens mij kun je ervan uit gaan dat de prijzen 40% van de adviesprijs is (adviesprijzen zijn ook te zien in de folder), dus de prijzen zijn een stuk goedkoper dan in deze folder vermeld.

Je wordt snel geholpen, ze vragen je postcode en huisnummer, dan controleren ze jouw naam en email adres en dan krijg je gelijk een email met betaal instructies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timbe
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-06 23:54
XAEROCOOL schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 14:36:
Ik heb net even met philips myshop gebeld, bij de actie op webpagina staat ook dat je het niet direct via webshop kan bestellen, maar dat je moet bellen of emailen.

Ik heb verteld dat de prijs in de folder niet 40% is, dit hebben ze voor mijn artikel nagekeken en in hun systeem is de prijs wel met 40% korting.

Ze hebben voor mij natuurlijk niet alle artikelen nagekeken, maar volgens mij kun je ervan uit gaan dat de prijzen 40% van de adviesprijs is (adviesprijzen zijn ook te zien in de folder), dus de prijzen zijn een stuk goedkoper dan in deze folder vermeld.

Je wordt snel geholpen, ze vragen je postcode en huisnummer, dan controleren ze jouw naam en email adres en dan krijg je gelijk een email met betaal instructies.
Begrijp ik het goed dat iedereen als hij belt het voor deze prijzen kan bestellen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Gezien de vele reacties / vragen op deze aanbieding, heb ik hier een eigen topic van gemaakt. Bestelbevestigingen en vragen naar een pas zijn niet de bedoeling.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:29
timbe schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 17:21:
Begrijp ik het goed dat iedereen als hij belt het voor deze prijzen kan bestellen?
Nee, alleen als je in het bezit bent van een Philips employee pasje.

En die pas krijg je alleen als medewerker van Philips of een aantal bedrijven in de buurt van Eindhoven (oa ASML en VDL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoef
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-05 16:29
Zow ik wil net aan Hue beginnen beginnen bij mijn nieuwe woning en dit flinke kortingen. Kan iemand met een pasje ook laten bezorgen op een ander adres?

Weet iemand ook of de Philips Hue Smart Button en de nieuwe Centris lampen ook onder deze deal vallen?

[ Voor 25% gewijzigd door TheBoef op 10-07-2020 10:05 ]

Pagina: 1

Let op:
Bestelbevestigingen en vragen naar een pas zijn niet de bedoeling