Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Gamepc €1200-€1500

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• JonahIsendoorn
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 18-06 11:49
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil simpel gezegd gewoon gamen. Ik wil in de toekomst een 144hz 2k beeld halen voor het gamen en voor de rest een full hd scherm. Ik wil Windows op mijn pc wat best standaard is. Ik wil als dit mogelijk is altijd al mijn gameplay opnemen voor eventuele zieke kills of shots in Rockleague. Ik speel veel Call of Duty, GTA5 en Fortnite.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn max is eigenlijk €1500 maar hoger kan eventueel wel als er een goede reden voor is

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur staat los van deze samenstelling.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb het liefst Intel maar natuurlijk kan AMD eventueel ook. Het idee is alleen dat ik ICT opleiding ga doen en eigenlijk wel van ontdekken houd. Ik wil daarom ook leren overteclocken en dat kan volgensmij niet met AMD CPU's

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik vind Corsair altijd wel een mooi merk. Wat ik wel wil is dat RGB allemaal met elkaar is verbonden dus als het ASUS is dan ook alles ASUS.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte boeit opzich niet maar geluid wel. Ik wil natuurlijk geen opstijgend vliegtuig horen!

Ga je overklokken?
Ja in de toekomst wil ik dit doen/leren.

Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag van jullie tips of aanpassingen horen. Alles is welkom en doe er zeker iets mee! Ik ga trouwens de PC pas halen rond black friday voor eventuele kortingen.

Dit is wat ik nu zelf heb samengesteld.

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsIntel Core i5-10600K Boxed€ 287,-€ 287,-
1MoederbordenMSI MPG Z490 Gaming Plus€ 170,05€ 170,05
1VideokaartenMSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X Trio€ 592,-€ 592,-
1BehuizingenFractal Design Meshify C White - TG€ 92,-€ 92,-
1CasemoddingCooler Master Universal Vertical GPU Holder Kit - Ver. 2€ 56,-€ 56,-
1CasemoddingCorsair Vengeance RGB Pro Light Enhancement Kit (Zwart)€ 36,99€ 36,99
1ProcessorkoelingCryorig C7€ 35,09€ 35,09
1Geheugen internCorsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16€ 84,70€ 84,70
1VoedingenCorsair TX550M V2€ 84,70€ 84,70
1Solid state drivesKingston A2000 1TB€ 110,47€ 110,47
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.549,-

Alle reacties

• Quacka
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
"Ik wil graag van jullie tips of aanpassingen horen. Alles is welkom en doe er zeker iets mee! Ik ga trouwens de PC pas halen rond black friday voor eventuele kortingen."

Je wilt waarzeggers? Dat is nog bijna 5 maanden weg. Wat nu slim is, dat hoeft tegen die tijd niet slim te zijn.
Lees je in over overclocken, lees je in over processors (AMD of Intel), lees je in over processorkoelers en lees je in over voedingen. Kennis.
Maar voor eind oktober heeft het nog weinig zin om iets samen te stellen. Kom tegen die tijd terug zou ik zeggen.

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

• migchiell
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 18:42
Ik zou tegen die tijd even kijken in de nieuwste Best Buy Guide hier.

• Djarune
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 23:45
Je bent er wel heel vroeg bij. Alles wat we nu aanraden kan in november weer niet voorradig zijn. Zeker als er een tweede golf aankomt. In oktober weten we meer over AMD, Intel en Nvidia.

• JonahIsendoorn
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 18-06 11:49
Oke dan volg ik jullie tips en dan zou ik pas een topic starten als het zo ver is! Gr. Jonah

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True