Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil simpel gezegd gewoon gamen. Ik wil in de toekomst een 144hz 2k beeld halen voor het gamen en voor de rest een full hd scherm. Ik wil Windows op mijn pc wat best standaard is. Ik wil als dit mogelijk is altijd al mijn gameplay opnemen voor eventuele zieke kills of shots in Rockleague. Ik speel veel Call of Duty, GTA5 en Fortnite.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn max is eigenlijk €1500 maar hoger kan eventueel wel als er een goede reden voor is
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur staat los van deze samenstelling.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb het liefst Intel maar natuurlijk kan AMD eventueel ook. Het idee is alleen dat ik ICT opleiding ga doen en eigenlijk wel van ontdekken houd. Ik wil daarom ook leren overteclocken en dat kan volgensmij niet met AMD CPU's
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik vind Corsair altijd wel een mooi merk. Wat ik wel wil is dat RGB allemaal met elkaar is verbonden dus als het ASUS is dan ook alles ASUS.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte boeit opzich niet maar geluid wel. Ik wil natuurlijk geen opstijgend vliegtuig horen!
Ga je overklokken?
Ja in de toekomst wil ik dit doen/leren.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag van jullie tips of aanpassingen horen. Alles is welkom en doe er zeker iets mee! Ik ga trouwens de PC pas halen rond black friday voor eventuele kortingen.
Dit is wat ik nu zelf heb samengesteld.
Ik wil simpel gezegd gewoon gamen. Ik wil in de toekomst een 144hz 2k beeld halen voor het gamen en voor de rest een full hd scherm. Ik wil Windows op mijn pc wat best standaard is. Ik wil als dit mogelijk is altijd al mijn gameplay opnemen voor eventuele zieke kills of shots in Rockleague. Ik speel veel Call of Duty, GTA5 en Fortnite.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn max is eigenlijk €1500 maar hoger kan eventueel wel als er een goede reden voor is
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur staat los van deze samenstelling.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb het liefst Intel maar natuurlijk kan AMD eventueel ook. Het idee is alleen dat ik ICT opleiding ga doen en eigenlijk wel van ontdekken houd. Ik wil daarom ook leren overteclocken en dat kan volgensmij niet met AMD CPU's
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik vind Corsair altijd wel een mooi merk. Wat ik wel wil is dat RGB allemaal met elkaar is verbonden dus als het ASUS is dan ook alles ASUS.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte boeit opzich niet maar geluid wel. Ik wil natuurlijk geen opstijgend vliegtuig horen!
Ga je overklokken?
Ja in de toekomst wil ik dit doen/leren.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag van jullie tips of aanpassingen horen. Alles is welkom en doe er zeker iets mee! Ik ga trouwens de PC pas halen rond black friday voor eventuele kortingen.
Dit is wat ik nu zelf heb samengesteld.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-10600K Boxed | € 287,- | € 287,- |
| 1 | Moederborden | MSI MPG Z490 Gaming Plus | € 170,05 | € 170,05 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X Trio | € 592,- | € 592,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C White - TG | € 92,- | € 92,- |
| 1 | Casemodding | Cooler Master Universal Vertical GPU Holder Kit - Ver. 2 | € 56,- | € 56,- |
| 1 | Casemodding | Corsair Vengeance RGB Pro Light Enhancement Kit (Zwart) | € 36,99 | € 36,99 |
| 1 | Processorkoeling | Cryorig C7 | € 35,09 | € 35,09 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16 | € 84,70 | € 84,70 |
| 1 | Voedingen | Corsair TX550M V2 | € 84,70 | € 84,70 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 110,47 | € 110,47 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.549,- | ||