Realgamer?

Pagina: 1
Acties:

• xpander
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-10-2024
Dag mensen,
Ik weet niet precies waar ik dit moet plaatsen, dus drop het hier maar.....

Ik ben namelijk lid van het gamesmagazine REALGAMER.
Nu ben ik 3maanden geleden verhuist, verhuis bericht dus door gegeven, en nu krijg ik geen blad meer bij mij in de bus. Ook bij ons oude adres komt nooit wat van REALGAMER binnen.

Ik dus bellen naar die gasten en nu blijkt dat het telefoon nummer niet te meer bestaat. Ik heb nix meer van die lui gehoord na nummerro Mei en hun site www.realgamer.nl bestaat ook niet meer. Zijn die gasten nou over-de-kop of kan iemand mij hier meer over vertellen.

Alvast bedankt.
LATOR

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:52

Elvhenk

Madam Mikmak

Move.

Verwijderd

ja ze zijn failliet gegaan, doe maar eens een search naar de realgamer topicx, kan je lachen :)

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
yepz ze zijn hardstikke d00d!

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• xpander
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-10-2024
Sorry niet aan search ged8.
Wel KLOTE dat ze gestopt zijn goed magazie!
Wel 100 ballen naar de klote!!

Kan ik nog waar ergens geld halen?

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Nope...

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Verwijderd

Ik heb een mailtje naar radar gestuurd , die lui doen daar meschien wat tegen , ik had net 2 nummers gekregen , kappen ze ermee , ja , 100 piek naar de filistijnen :(

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-12-2025
Ze zijn volgens mij niet falliet, het blad is gewoon gestopt door de uitgever d8 ik...

Dat wil dus zeggen dat je je geld nog gewoon terug hoort te krijgen van de uitgever

persoonlijk vind ik de afhandeling zeer slecht, het blad is gewoon gestopt en de uitgever heeft daar zelfs niet eens een kennisgeving over verstuurd aan de abbonee's (waarmee hij dus zwaar in gebreke is gebleven)

ff een briefje (liefst aangetekend) sturen waarin je of nakoming van de overeenkomst eist of je geld terug (als dat eerste niet meer mogelijk is)

Martell publications bv, postbus 590, 2600 AM delft

of natuurlijk ff bellen 070-3194686

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Pagina: 1