Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

KVM Setup met Macbook en desktop?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Mittchel
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 10-02 10:34
Ik zoek een?
Goede oplossing om makkelijk te kunnen schakelen tussen mijn Macbook Pro en mijn Desktop PC. (KVM Switch?)

Wat is je budget?
N.v.t

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ieder merk is voor mij in orde.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Nu ik veel thuiswerk wil ik graag mijn setup verbeteren aangezien deze zeer verouderd is. Ik werk veel via mijn Macbook (app development) en heb daarnaast een Desktop PC. Ik wil graag gemakkelijk schakelen tussen deze twee devices (monitor en input zoals usb) zonder elke keer devices te moeten in- en uitpluggen.
Nu denk ik dat een KVM Switch de oplossing is, maar ik heb hier verder niet veel kaas van gegeten vandaar dat ik hier om advies vraag.

Ik ben van plan om de onderstaande apparatuur aan te schaffen voor mijn nieuwe setup. Weten jullie wat de beste setup is en wat ik allemaal nodig heb om makkelijk met onderstaande setup te kunnen schakelen tussen mijn Macbook en Desktop PC?

- Monitor: Samsung C49RG90

- Docking Station: Caldigit TS3 Plus Thunderbolt
Zodat ik 1 kabel heb voor mijn Macbook heb waar zowel stroom als input overheen gaat.

Thanks voor jullie hulp!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True