Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wat zijn de details verschillen? (Headset)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• FitzChevalric.
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 09-06 21:22
Ik heb mijn keuze voor nieuwe headset al terug gebracht op een paar enkelen. Nu snap ik niet wat behalve de prijs de echte verschillen zijn?

Corsair HS45 Surround Gaming Headset
Corsair HS50 Stereo Gaming Headset
Corsair HS50 Pro Stereo Gaming Heaset

De prijsverschillen zijn toch redelijk....

Ook kwam ik HyperX tegen, dit merk ken ik eigenlijk niet. Hoe vergelijkt dit tot Corsair?

Alle reacties

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Anoniem: 93986
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online
Er zit een prachtig knopje bij de producten in de pricewatch. Dat heet vergelijken. Dan kan je de verschillen zo eruit halen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Catch22
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 09:43

But if I offended you | Good | 'Cause I still don't give a f*ck
Hou eens op met die auto-analogieen mensen
AMD Ryzen 2700x - Asus 3090 TUF OC - 32Gb Corsair Vengeance RGB Pro - Aoc 27" 1440p 144hz - Samsung g9 49" 32:9

• FitzChevalric.
Ik zie dan nog steeds niet de verschillend, misschien iets in het gewicht.

[Voor 8% gewijzigd door FitzChevalric. op 08-07-2020 14:32]

• FitzChevalric.
ciris schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 14:28:
Er zit een prachtig knopje bij de producten in de pricewatch. Dat heet vergelijken. Dan kan je de verschillen zo eruit halen.
Zelfs dan zie ik behalve het gewicht geen verschil

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 02:52

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

FitzChevalric. schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 14:31:
[...]

Ik zie dan nog steeds niet de verschillend, misschien iets in het gewicht.
Blauw gearceerd zijn de verschillen...

En als je gewoon leest zie je toch ook verschillen? Eentje staat geen USB vermeld, de anderen wel.

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• FitzChevalric.
MAX3400 schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 14:34:
[...]

Blauw gearceerd zijn de verschillen...

En als je gewoon leest zie je toch ook verschillen? Eentje staat geen USB vermeld, de anderen wel.
Dat blauw gearceerd wist ik nog niet.

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 02:52

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hou er overigens rekening mee dat de vergelijking-tool op de site niet altijd compleet is; er vallen geen rechten aan te ontlenen.

Allicht, maar geen idee hoe goed jouw Engels is; stuur Corsair een mailtje met je vragen? Of, kijk even wie de produkten van Corsair in Nederland verkoopt en bel 1 van die vriendelijke winkels voor advies?

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• FitzChevalric.
Ik ben voor de Corsair HS50 Pro Stereo Gaming Heaset omdat blijkbaar de HS45 als minder comfortabel werd omschreven. Uiteindelijk werd het meer een soort iene miene mutten.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True