Op dit moment speel ik wat meer battle royal in codmw.
Ik merk alleen dat ik tijdens het gamen alle graphics op laag heb staan maar toch geen uitzonderlijke fps haal.
Nu is graphics voor mij niet echt een ding, maar mooier is altijd beter. Zeker als ik er met een kleine upgrade wat fps bij kan halen.
Dit is mijn huidige setup van 2017 inmiddels:
Tijdens het spel heb ik wat waardes in de gaten gehouden en kom ik op de volgende waardes (dit zijn de slechts gemeten waardes).
CPU reactie 10ms
GPU reactie 11ms
FPS 93 (meestal rond 100)
Nou zat ik er aan te denken om eerst mijn videokaart een update te geven, maar ik weet eigenlijk niet of dat de verbetering geeft die ik zoek of dat er andere factoren zijn die mijn pc nekken.
De kaart die ik in gedachten had, met een budget tot 250 euro is deze Geforce GTX 1660
Zou dit mijn fps en graphic probleem verminderen of gooi ik dan een hoop geld weg?
Ik merk alleen dat ik tijdens het gamen alle graphics op laag heb staan maar toch geen uitzonderlijke fps haal.
Nu is graphics voor mij niet echt een ding, maar mooier is altijd beter. Zeker als ik er met een kleine upgrade wat fps bij kan halen.
Dit is mijn huidige setup van 2017 inmiddels:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-7400 Boxed | € 189,- | € 189,- |
1 | Moederborden | MSI B250 PC Mate | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1050 TI 4GT OC | € 141,05 | € 141,05 |
1 | Geheugen intern | Crucial CT8G4DFS824A | € 32,28 | € 32,28 |
1 | Voedingen | Corsair CX450M | € 65,04 | € 65,04 |
1 | Solid state drives | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 427,37 |
Tijdens het spel heb ik wat waardes in de gaten gehouden en kom ik op de volgende waardes (dit zijn de slechts gemeten waardes).
CPU reactie 10ms
GPU reactie 11ms
FPS 93 (meestal rond 100)
Nou zat ik er aan te denken om eerst mijn videokaart een update te geven, maar ik weet eigenlijk niet of dat de verbetering geeft die ik zoek of dat er andere factoren zijn die mijn pc nekken.
De kaart die ik in gedachten had, met een budget tot 250 euro is deze Geforce GTX 1660
Zou dit mijn fps en graphic probleem verminderen of gooi ik dan een hoop geld weg?