Wie wil even een GF2PRO64mb rom voor me maken??

Pagina: 1
Acties:

• BruT@LysT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-07 10:50

BruT@LysT

Fear and Loathing

Topicstarter
Ik denk dat ik me videokaart het opgeblazen. Veel geknutseld, gesoldeerd ed.
ik zit nu in een wirwar van strepen dit te typen. Zelfs bij het opstarten zijn alle standaard dostekens gescrambled

Zou iemand even een GF2PRO bios voor me kunnen maken waarin de core en memory een heel stuk lager liggen. Dit gewoon even als pure test! normaal 200/401 nu graag 100/200!

ik heb zelf alle software om hem te flashen, alvast bedankt.

Verwijderd

ziet het er zo uit?

zeg dan maar doei tegen je geforce.. had het ook met mijn radeon en 2 dagen erna was die dood

• Paulusdebospooier
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-08 23:35

Paulusdebospooier

Hobbyist.

Mijn startknop van het startmenu ziet er zo uit na enige tijd computeren. Echter alleen de startknop, verder is alles normaal. Moet ik me nu ook zorgen maken?

Sorry BruT@LysT, ik weet niet hoe je zo'n rom maken moet.

Geen auto mooier dan de W116!

• BruT@LysT

BruT@LysT

Fear and Loathing

Topicstarter
nou limp, het is inderdaad precies hetzelfde gezijk. ik dacht ook eerst dat het aan vanalles kon liggen.
op het moment ben ik voor het eerst sinds tijden weer es in windows beland met 256 kleuren inplaats van 16...
en eindelijk es even weer 160hz.. voor de rest zie ik nogsteeds overal lijnen enzo.
Ik had me kaart gesoldeerd. extra spanning op de core.
Had al eens een paar keer meegemaakt dat hij dit deed, maar dan was het maar van korte duur, zo'n 15 minuten en daarna kon ik mijn pc rebooten en was alles weer helemaal goed. windows ziet dan je videokaart automatisch weer goed en hij springt weer in 1600x1200 32bit. gister bleef dit echter de heletijd zo!, tot nu aan toe, het nare is dat hij ook steeds weer anders doet. soms is het weer iets beter, en dan is het complete crap en kan ik helemaal NIX meer lezen!.

Ach ik was toch gestopt met spellen spelen en maakte alleen nog maar muziek en was bezig met photoshop. Eventjes een goeie 2dkaart halen en ik ben weer blij.

Ik zal vandaag in elk geval even me kaart uit testen in de pc van me buurman :)

tnx allemaal

Verwijderd

succes ermee.. maar ik denk dat je kaart mijn kaart gaat ontmoeten in de hardwarehemel ;(

• BruT@LysT

BruT@LysT

Fear and Loathing

Topicstarter
mjah hij is ook echt wel naar de klote! :)
heb nu tijdelijk van me buurman een tnt1.
snap alleen niet hoe dat zomaar kan gebeuren, eens even kijken of ik nog wat van die garantie gebruik kan maken aangezien ik em nog niet echt lang heb.
hopelijk zien ze niet zo snel dat ik em gesoldeerd heb enzo
en anders verkoop ik em gewoon aan een jackass :)
Pagina: 1