Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Monitor voor Ableton

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• krizl909
  • Registratie: juli 2020
  • Laatst online: 14-07-2020
Beste,

Ik ben op zoek naar een tweede monitor die ik vooral ga gebruiken voor muziekproductie in Ableton,
ik heb een Dell desktop met een 32'' Lg lcd Tv aangesloten, omdat ik weinig plek heb zou ik opteren voor een 22' monitor.

Nu twijfel ik tussen deze 3...

pricewatch: Dell SE2219H Zwart Lcd
pricewatch: Dell E2216HV Zwart Led
pricewatch: LG 22MK400H-B Zwart

Heeft iemand van jullie ervaring met deze schermen of hebben jullie goeie raad voor me ?

Mvg,
Kris

Beste antwoord (via krizl909 op 11-07-2020 15:57)

• allarick2392
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 01-05 20:08
Van die drie zou ik voor de eerste gaan. IPS zal waarschijnlijk betere kijkhoek hebben zodat je er niet recht voor hoeft te zitten zonder dat het beeld veranderd.

Je zou ook kunnen kijken naar een tweedehandsje met voet die ook in portrait mode kan.

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• skipe
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 14:19
Aangezien je weinig plek hebt, zou je ook nog voor een ultrawide kunnen gaan in portrait mode, bijvoorbeeld zoiets:

pricewatch: LG 29UB67-B Zwart

Of nog wat groter:

pricewatch: Dell UltraSharp U3415W Zilver, Zwart

Acties:
  • +1Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 13:18

br00ky

Moderator Harde Waren
Schopje naar CAA. Verder mis ik waarom je zelf deze drie monitoren hebt geselecteerd. Wat zijn je eigen criteria?

• krizl909
Wegens de prijs en omdat ik niet veel nodig heb, ik ben geen gamer en kijk ook weinig films bv. Als men 32'' ooit kapot gaat ben ik wel bereid om deftig te upgraden naar 2 ultra wide screens + Gpu :) Ik vroeg me gewoon af wat de beste keuze is tussen die Dell en Lg ? Ik heb weinig ervaring met pc monitoren en na een hele nacht zoeken kom ik er niet uit. Wat heb ik een hekel aan online shoppen ! Ik zou zo men lelijke vierkante 90's Eizo terug uit de kelder halen en die installeren LOL.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• allarick2392
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 01-05 20:08
Van die drie zou ik voor de eerste gaan. IPS zal waarschijnlijk betere kijkhoek hebben zodat je er niet recht voor hoeft te zitten zonder dat het beeld veranderd.

Je zou ook kunnen kijken naar een tweedehandsje met voet die ook in portrait mode kan.

• krizl909
Ok Bedankt voor alle reacties, ik heb gekozen voor de Dell Se2219H :)

Deze topic mag op slot.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True