Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DutchBee
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 21-11 10:41
Mijn vraag

Ik heb Domoticz al jaren draaien op een RPI. Maar omdat ik het zat werd om vaak opnieuw op te starten omdat de sd slecht werd, had ik het geweldige idee om maar een win10 PRO systeem te laten draaien met Domoticz.

Database van de RPI ingeladen in domoticz met windows en het liep meteen goed en stabiel.

Ik heb altijd auto backup aan staan en het viel mij op dat er dus niks opgeslagen werd.

Handmatig geprobeerd en dan slaat hij wel een bestand op met extensie PHP. Tot zover niks raars. Totdat mij opviel dat het bestandje 0 kb is... Ik krijg het niet voor elkaar om van mijn Domoticz database een backup te maken.

Relevante software en hardware die ik gebruik

Mini ITX Asrock met passieve Celeron.
SSD 128GB
Pihole (draait in Docker.)
Windows 10 Pro
4 gb ram

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb.

Ik heb domotica al Administrator rechten gegeven. Maar weet nu niet meer waar ik moet zoeken. Wie kan mij helpen :S

...

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True