Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Monitor werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Petratilburg
  • Registratie: juli 2020
  • Laatst online: 08-07-2020
Ik heb het volgende probleem. Na opstarten van mijn desktop blijft mijn monitor zwart. Lichtje stanby brandt. Heb andere zeker goede monitor eraan gekoppeld. Zelfde probleem. Als ik monitor uit en aanzet plusminus 2 seconden beeld. Op deze manier toch in fases password ingevoerd voor inloggen. Als ik daarna monitor uit en aanzet zie ik in die 2 seconden normale scherm met links alle icoontjes. Ben een absolute leek maar na googlen denk ik nu is videokaart dan het meest waarschijnlijke wat kapot is? Of is dit te simpel gedacht? Alvast dank.
Petra

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 06:44
Wat voor pc heb je?
Zitten de kabels allemaal er goed in?
Heb je je beeldscherm op juist input staan (denk van wel gezien je aangeeft dat hij het 2 sec doet).

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 08:01

Barrycade

]3/\/?/?`/(/\|)[-

Zou eerder een nieuwe kabel proberen. Als hij het ook hetzelfde doet met een andere monitor.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Twazerty
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 00:20

Twazerty

AVCHDCoder developer

monitor kan ook stuk zijn. Ofwel: heb je een andere monitor geprobeerd?
Edit: oops fout gelezen, heb je al geprobeerd.

Welke aansluiting gebruik je? DisplayPort, HDMI, DVI, VGA?

[Voor 43% gewijzigd door Twazerty op 07-07-2020 17:27]

Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.

• Petratilburg
  • Registratie: juli 2020
  • Laatst online: 08-07-2020
Fijn dat jullie medenken. Eerst maar eens andere kabel proberen. Groet, Petra

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True