Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wijziging User Review - Nesmelliw Involvement

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Involvement
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 21-06 23:24
Recent wilde ik een koeler kopen van deze verkoper, maar hij reageerde niet. Ik heb toen een beoordeling geschreven dat de verkoper niet reageerde met 2 sterren, maar daarna verklaarde de verkoper dat hij niet had gezien dat ik een reactie had geplaatst omdat hij een emailnotificatie had verwacht en daarom niet had gereageerd. Voor een eerste verkoop vind ik dat een legitieme reden, maar zijn totale beoordeling is (bij afwezigheid van andere reviews) nu 2 sterren, wat ik dacht te kunnen veranderen, maar niet kan. Gegeven de kennis van het achteraf had ik de review 4 sterren gegeven (hij heeft immers geantwoord) of geheel verwijderd (waardoor hij nog altijd 5 sterren kan krijgen mocht het een sterverkoper blijken).

Tijdlijn:
  • vrijdag 3 juli 2020 11:51: Advertentie online;
  • zaterdag 4 juli 2020 13:38: Gereageerd op advertentie of ik dezelfde dag langs kon komen;
  • zondag 5 juli 2020 01:06: Bericht dat ik maandag in de buurt kom en ervoor kon langskomen;
  • maandag 6 juli 2020: review met 2 sterren voor communicatie geplaatst;
  • dinsdag 7 juli 2020 10:37: Reactie van adverteerder dat hij een emailnotificatie had verwacht, en dat die niet kwam (IMHO een legitieme reden voor een verkoper zonder verdere advertentiegeschiedenis)
  • dinsdag 7 juli 2020: Amendement aan de review gemaakt die dit verklaart.
Ik weet niet of mijn keuzes en reactie evenredig zijn geweest, beoordeel dit graag zelf naar aanleiding van het bovenstaande, maar ik koester geen wrok jegens de verkoper en wil niet dat deze ene beoordeling te zeer in zijn nadeel werkt.

Groet,
Involvement

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 21:47

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

@Involvement Je gaat helaas zelf in de fout door een beoordeling te schrijven terwijl er geen transactie geweest is.
Ik zal de review derhalve verwijderen.

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True