Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PW] Pricewatch A/B-test feedback

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat
Topicstarter
Paar kleine puntjes van kritiek op de Pricewatch A/B-test.

1. Het 'tabblad' kan je niet sluiten door op 'Pricewatch ^' te klikken. Je moet per se naast het tabblad klikken wil je er van af komen.

2. Knoppen voor Shopreviews (plaatsen) en de lijst met 'populairste shops' mist.

3. Ook de lijst met 'populairste producten' mist.

4. Knop om producten toe te voegen mist.

5. Eventueel een link richting de 'oude' volledige PW-pagina zou ook niet misstaan. (Eventueel doormiddel van middle-mouseclick op het tabblad.)

Nu valt dat allemaal wel op te lossen door naar https://tweakers.net/pricewatch/ te gaan, maar dat mist het punt van de A/B-test een beetje, imo.

(Tag ik @bozhoyo voor de volledigheid ook nog even.)

[Voor 11% gewijzigd door Yorinn op 07-07-2020 16:10]

Don't shoot the messenger. | Tweakers Discord

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kees_B
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 08:52
Mag ik hierop aanhaken?
De onderste categorie "overige producten" was niet goed klikbaar of ging naar een soort algemene pagina.

Helaas kan ik het nu niet meer reproduceren en goed uitleggen want ik krijg nu de oude layout. Werkt die A/B test per sessie ofzo?

🅟🅥 🅞🅤🅣🅟🅤🅣

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bozhoyo
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 18-06 08:56

bozhoyo

UX Designer
Yorinn schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 16:08:
Paar kleine puntjes van kritiek op de Pricewatch A/B-test.

1. Het 'tabblad' kan je niet sluiten door op 'Pricewatch ^' te klikken. Je moet per se naast het tabblad klikken wil je er van af komen.

2. Knoppen voor Shopreviews (plaatsen) en de lijst met 'populairste shops' mist.

3. Ook de lijst met 'populairste producten' mist.

4. Knop om producten toe te voegen mist.

5. Eventueel een link richting de 'oude' volledige PW-pagina zou ook niet misstaan. (Eventueel doormiddel van middle-mouseclick op het tabblad.)

Nu valt dat allemaal wel op te lossen door naar https://tweakers.net/pricewatch/ te gaan, maar dat mist het punt van de A/B-test een beetje, imo.

(Tag ik @bozhoyo voor de volledigheid ook nog even.)
Bedankt voor de feedback. De test is nu aangepast met een link naar het PriceWatch-portaal.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bozhoyo
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 18-06 08:56

bozhoyo

UX Designer
Kees_B schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 16:21:
Mag ik hierop aanhaken?
De onderste categorie "overige producten" was niet goed klikbaar of ging naar een soort algemene pagina.

Helaas kan ik het nu niet meer reproduceren en goed uitleggen want ik krijg nu de oude layout. Werkt die A/B test per sessie ofzo?
Ja, de test werkt per sessie. De categorie "ongesorteerde producten" leidt inderdaad naar een aparte pagina met een eigen browser-widget.

• Resistor
  • Registratie: april 2001
  • Niet online

Hoe kom ik met de muis bij de harde schijven?

Navigatie is een beetje onoverzichtelijk (of zijn het de CSS dingen die roet in het eten gooien?)

-edit-
"Pricewatch Portal"
En ik maar denken dat dat voor bedrijven was 8)7 |:(

[Voor 18% gewijzigd door Resistor op 08-07-2020 20:06]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True