Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

inductieplaat 2 x 230 volt aansl zonder perilex maar in doos

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dogan226
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 14-01 19:41
goedendag
ik heb een inductie kookplaat gekocht met 2 x 230 V aansluiting ( lees perilex ) en alleen de kabel met 5 snoeren steek uit de plaat
nu heb ik niet zoveel ruimte onder de plaat daar komt een oventje in en nu wil ik volgende doen
de 5 kabels van de kookplaat in verdeeldoos laten komen dan vanaf de vloer kabel die uit meterkast kookgroep komt verbinden in verdeeldoos met verbindingsklemmen

mijn vraag zou dit problemen geven in de doos omdat er zoveel stroom doorheen gaat ? lees hitte ?

vr gr middelburg

Acties:
  • 0Henk 'm!

• caspar M
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 18-06 17:45
Ik zou je (inboedel) verzekering er even op nalezen of wat je van plan bent te knutselen wel wordt verzekerd indien er (vervolg)schade ontstaat door het niet correct monteren.

Waarom geen nette perilex stekker en aansluit punt laten monteren door een elektricien?

En de kookgroep in je meterkast is die wel 2 fase of 3 fase?

[Voor 10% gewijzigd door caspar M op 07-07-2020 15:27]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dogan226
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 14-01 19:41
meterkast is 1 fase maar dubbele automaat kookgroep automaar ik kan gewoon moeilijk met de ruimte weg zal anders naar inbouw perilex stopcontact moeten gaan en dat word hakken

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kabeltjekabel
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 13-02 01:33
Ruimte zat onder de oven toch...

Doos met wartels en Wago 221 kan ook.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Delph1900
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 18-06 13:46
kabeltjekabel schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 18:01:
Ruimte zat onder de oven toch...

Doos met wartels en Wago 221 kan ook.
Is een goeie en veilige oplossing.

• naftebakje
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 18-06 15:10
Er bestaan geschikte aansluitdozen die je in de muur kan inbouwen, en die enkel met hun "neus" wat uitsteken om de kabel door te laten.

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

• kabeltjekabel
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 13-02 01:33
naftebakje schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:04:
Er bestaan geschikte aansluitdozen die je in de muur kan inbouwen, en die enkel met hun "neus" wat uitsteken om de kabel door te laten.
Kniedeksel met wartel ja. Maar we weten helemaal niet of de TS wel een inbouwdoos heeft daar. Inbouwdoos voor Perilex is ook groter trouwens.

[Voor 6% gewijzigd door kabeltjekabel op 10-07-2020 17:12]

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True